A diferència del que passava fa ja molts anys, quan les marques xineses no tenien cap tipus de presència a les carreteres del vell continent, en els últims anys han estat cada vegada més els fabricants del mercat més important a nivell de vendes a nivell mundial els que han decidit entrar, i amb propostes molt interessants, al mercat europeu.

Una entrada de marques xineses de la mà de productes molt interessants a nivell de relació qualitat preu que ha deixat alguns fabricants europeus en una posició molt delicada, entre altres coses perquè són molts els fabricants que no poden competir contra els preus de les marques xineses.

 

En aquest sentit, dos dels fabricants que millors propostes han posat a sobre de la taula en els últims temps han estat MG, una marca ja consolidada, i Omoda, més jove però amb un model, l'Omoda 5, que ja està donant de què parlar.

És per això que alguns fabricants clàssics a Europa com és el cas de Citroën han optat per començar a deslliurar la seva particular batalla contra aquest tipus de fabricants de la mà de models molt atractius referent al disseny, que arriben ben equipats de sèrie i, sobretot, amb uns preus que els converteixen en opcions molt atractives, és a dir, la mateixa recepta que la immensa majoria de marques xineses que estan arribant al vell continent.

El Citroën C3 és un bon SUV urbà

Un bon exemple d'això és la nova generació del Citroën C3, un model que ha deixat enrere la seva etapa d'utilitari i s'ha convertit en un petit SUV urbà que, tal com podem veure en les imatges, compta amb el seu disseny com un dels seus millors arguments.

 

Això sí, tal com podem veure al configurador de la marca francesa, el fet que la versió més bàsica de totes tingui un preu que es queda just per sota dels 15.000 € comptant amb totes les promocions i descomptes el converteix en una de les millors opcions del seu segment, entre altres coses perquè té un preu molt similar al de molts altres utilitaris però compta amb el plus de ser un SUV.

És cert que arriba amb un equipament senzill i sense grans luxes, i que el seu motor de 100 cavalls de potència pot quedar curt en algunes situacions lluny de les grans ciutats, però per a aquells que busquen un model per al dia a dia a un preu molt temptador, aquest Citroën apunta a ser una referència.