No és que sigui precisament cap secret que, a diferència del que ocorria fa ja molts anys, cada vegada són més els fabricants xinesos que estan veient al mercat europeu un mercat en el qual en poden treure molt partit a nivell comercial. És més, no és casualitat que grans gegants de la indústria de l'automòbil Xina com és el cas de BYD, Saic Motors o Chery estiguin centrant bona part dels seus esforços referent a les seves vendes internacionals al mercat europeu.

En el cas de Chery, la seva proposta passa per oferir diferents models de la mà de tres fabricants diferents: OMODA, JAECOO i EXLANTIX. El primer ja té a la venda el seu primer model al nostre país, l'OMODA 5, un SUV que apunta a robar-li moltes vendes a les marques generalistes en el segment dels sud de mida compacta, un dels més compartits i reunits al nostre país i que, alhora, més vendes aconsegueix per als diferents fabricants.

 

Però ull perquè ha estat precisament un fabricant prèmium, Land Rover, el que ella ha fixat la seva mirada en el qual serà el primer model que es posarà a la venda a Espanya de la segona marca de Chery, JAECCO.

El JAECCO 7, un tot terreny xinès molt top

No és altre que el JAECCO 7, un tot terreny imponent quan dissenyo de corones dimensions que segurament provocarà que alguns models de Land Rover així com alguns models de marques prèmium com Mercedes, BMW i Audi vegin com les seves vendes cauen una vegada aquest model es posi a la venda.

 

I és que, si bé és cert que encara no es coneixen els seus preus oficials, no són pocs els que asseguren que la versió d'accés, que arribarà més que ben dotat de sèrie tant nivell d'equipament com a nivell mecànic, podria tenir un preu de partida que ronden els 40.000 €, convertint-se així en una opció perfecta per a aquells que busquen un tot terreny amb molt bones prestacions anés de les mancat, molta tecnologia de sèrie, un nivell de qualitat de materials molt alt i l'últim en sistemes de seguretat.

Un exemple més de com la indústria d'automòbil xinesa està veient a Europa un mercat amb què poder augmentar de forma considerable el seu pes en la indústria de l'automòbil a nivell mundial amb propostes molt interessants que, com en aquest cas, no són precisament low-cost.