El Mercedes GLC més barat que es pot comprar actualment al nostre país té un preu dels concessionaris de la marca alemanya que supera els 60.000 €, un preu que evidentment el deixa fora de la immensa majoria dels pressupostos al nostre país però que no està impedint que aquest model continuï sent l'autèntica referència en el seu segment, el dels D-SUV prèmium.
És més, l'èxit d'aquest model està sent tan evident en aquest 2025 que pot presumir de portar gairebé el triple de vendes que porten alguns dels seus rivals directes com són l'Audi Q5 o el BMW X3. Tanmateix, no són pocs els que asseguren que, tenint en compte la promoció actual que ha posat a sobre de la taula Volvo per a la versió d'accés del seu XC60, un rival directe també del GLC per segment i per categoria de cotxe, no seria estrany que les matriculacions del model suec van augmentar de forma notable.
El Volvo XC60 té preu de Toyota RAV4
I és que es pot tenir en compte que la promoció actual deixa a la versió d'accés d'aquest Volvo per un preu de partida de poc més de 42.000 €, un preu que el situa gairebé 20.000 € per sota del Mercedes i, ull, a un nivell molt semblant respecte al Toyota RAV4, un model d'una categoria inferior encara que, això sí, en el cas del model japonès arriba amb una mecànica híbrida auto recarregable.
En el cas del Volvo, la marca l'ha dotat molt bé mecànicament des de la seva versió més senzilla, amb un motor de gasolina de 250 cavalls de potència que arriba associat a una transmissió automàtica, a un sistema de micro hibridació lleugera que li permet lluir l'etiqueta ECO de la DGT, i a una tracció a les quatre rodes que li permet ser també una opció vàlida lluny de l'asfalt.
Com no podia ser de cap altra forma tenint en compte que es tracta d'un model prèmium, a nivell de qualitat de materials i d'equipament és una de les opcions més ben dotades de la seva categoria, pel que realment es converteix en una compra molt interessant per a aquells que, amb un pressupost alt, busquen un model molt top però no volen pagar certs sobre costos habituals de marques prèmium.