El principal motiu pel qual el Dacia Sandero s'ha convertit en el cotxe més venut a Espanya els últims anys és pel seu preu. És que, més enllà que la versió d'accés i per tant la més barata amb prou feines es ven el nostre país, el fet de què la seva versió més senzilla de totes fixin un preu tan baix és el que provoca que versions superiors acaben tenint un preu també per sota de la mitjana, convertint-se en opcions realment interessants en aquest sentit.

 

No és que sigui cap secret que cada vegada són més els conductors a Espanya que busquen cotxes barats, eficients i que amb prou feines donin problemes a llarg termini, una recepta que tampoc no és fàcil d'aconseguir però que sí que aconsegueixen alguns models que fins i tot passen desapercebuts per a molts i que es converteixin en veritables alternatives al model romanès.

El Fiat Tipo Sedán és una ganga desconeguda

Un bon exemple d'això és el Fiat Tipo Sedán, un model que pot presumir ara de comptar amb una sèrie de promocions que deixen a la seva versió d'accés per un preu similar a què tenen les versions de gamma mitjana del Sandero, és a dir, d'uns 16.000 €, però que millor en tot al model low-cost.

 

Al marge que sigui un sedan i que per tant compta amb més habitabilitat i més capacitat de càrrega, un dels arguments a favor d'aquest model és que compta amb una mecànica dièsel de 130 cavalls de potència associat a una transmissió manual, un motor perfecte per a aquells conductors que saben que realitzaran molts quilòmetres a l'any sobretot per autovia i autopista i que permet a més tenir un consum homologat per sota dels 5 l als 100.

D'altra banda, si bé és cert que la versió més senzilla d'aquest model no compta amb l'últim en tecnologia de la marca, sí que arriba molt ben dotat, o almenys molt més ben dotat de les versions més senzilles del model de Dacia, tenint a més millor qualitat de materials i sent una opció còmoda tant per al dia a dia com per a famílies que solguin fer molts km a l'any.