Tenint en compte la gran quantitat de marques xineses que estan arribant els últims temps a Espanya amb propostes molt interessants el que es refereix a preu, no és casualitat que cada vegada siguin més els espanyols que vegin en aquest tipus de fabricants les úniques opcions a l'hora de fer-se amb un cotxe amb un preu molt per sota de la mitjana.

Tanmateix, tal com ha passat des de fa ja molts anys i abans de l'arribada d'aquest tipus de fabricants, no és altra que Dacia, una marca associada a Renault amb la qual comparteix en molts casos tecnologia, plataformes i motors, la que continua oferint models molt interessants en el que es refereix a preu, i un bon exemple d'això és el SUV de més dimensions que compta actualment el fabricant: el Bigster.

 

En aquest cas estem davant del germà gran del Duster, un model que gana quant a mida i per tant gana també és el que es refereix a habitabilitat i capacitat de càrrega al seu maleter, convertint-se en una opció encara més familiar i més polivalent i, sobretot, amb un preu temptador a moltes de les seves versions.

El Dacia Bigster és una bona opció barata

Una de les versions més interessants és la que combina un motor de gasolina micro híbrid de 140 cavalls de potència amb l'ús també de GLP, de tal manera que, combinant els dos dipòsits, aquest model pot arribar a tenir més de 1400 km d'autonomia, una xifra impensable la immensa majoria de models de les seves característiques.

 

Amb un preu de partida que ronda els 25.000 €, estem davant d'un d'aquests models perfectes per a aquelles famílies que no necessiten ni els millors materials ni l'últim en tecnologia, sinó un model que arribi amb el just i necessari i que, sobretot, sigui un model pensat per durar molts anys, per no donar precisament gaires problemes a nivell de fiabilitat i de mecànica i, en aquest cas fent gust d'aquest combustible alternatiu que és molt més barat que la gasolina, acabar tenint un cost per quilòmetre realment interessant.

El que sí que serà difícil, i a Dacia son conscients, és que aquest Bigster, per molt que sigui una alternativa interessant al Duster, acabi realment fent ombra al seu germà petit, un dels models més reeixits a Espanya i a Europa en els últims anys.