Tesla sempre s'ha caracteritzat per ser una marca que ha decidit en moltes ocasions anar en contra de moltes de les normes no escrites de la indústria de l'automòbil. En aquest sentit, si bé és cert que el fabricant pot presumir de ser una de les marques de cotxes elèctrics més assentades i més reeixits a nivell mundial, sol ser un fabricant que sempre es veu involucrat en certes polèmiques, especialment en tot el que el seu envolta al seu màxim responsable, Elon Musk.
I una de les notícies que segurament molt poc s'esperaven relacionades amb tesla i que ja han generat molta polèmica la xarxes socials està relacionada amb un dels seus models més esperats i que, en teoria, lliurarà les seves primeres unitats abans que acabi aquest 2023.
No és cap altre que el Tesla Cybertruck, la primera pick-up de Tesla i que, tal com podem veure en les imatges, té un disseny realment revolucionari i que ell s'allunya molt de la resta de models de la marca americana. Sap molt bé el fabricant que aquest model no serà en cap cas, tant per disseny com per prestacions com per preu, el seu model més venut, però això no vol dir que no vulguin protegir-lo de certs aspectes com és el cas de l'especulació.
Tesla multarà els propietaris d'un Cybertruck si el venen durant el primer any
I és que sembla ser que tesla s'està plantejant multar els propietaris d'un Cybertruck que venguin aquest model durant el seu primer any de vida. Una multa que podria arribar a ser de fins a 50.000 euros i que té per objectiu no convertir aquest model en un objecte d'especulació ja que saben que, entre altres coses, el seu ritme de fabricació serà molt més lent que el d'altres models de la marca.
La part positiva en aquest cas és que, en el cas que el client vulgui vendre el pick-up dins del primer any de vida podrà sol·licitar permís a la pròpia marca. En aquest cas Tesla es guarda el dret de recomprar el mateix cotxe i el preu a pagar pel fabricant per recuperar el Cybertruck serà l'original menys 25 centaus de dòlar per cada milla recorreguda més el desgast que es valori i el cost que tingui reparar-lo.
Una mesurada certament polèmica que, això sí, no sembla que Tesla vagi a haver de prendre en la immensa majoria dels casos, entre altres coses perquè és un dels models més esperats de la marca americana, pel que sembla propi probable que els seus propietaris vulguin vendre'l durant els 12 primers mesos.