Si bé és cert que fa molts anys que Tesla marca el seu propi camí en mercat de la indústria automòbil, els americans saben molt bé quina és la tendència actual en la gran majoria de mercats potents. I aquesta no és cap altra que la dels SUV, la carrosseria de moda que està provocant que la immensa majoria de marques optin per aquest tipus de models abans que per carrosseries més clàssiques com són les berlines o els monovolums.

En aquest sentit, per molt que el Tesla més venut actualment a nivell mundial sigui el Model 3, els d'Elon Musk van llançar al mercat fa ja un temps el Model Y, un model amb una carrosseria tipus SUV que, això sí, com els passa la gran majoria de models amb aquestes característiques, per molt que tinguin una alçària major respecte al terra no té cap capacitat offroad.

 

Així, per molt que els SUV guanyin en invisibilitat i, per tant, molts vegin en aquest tipus de models opcions més còmodes per al dia a día a la conducció, aquest Model Y no és que sigui precisament un model molt ben dotat per a segons quins tipus de carreteres.

El preparador de models offroad Delta4x4 transforma el Tesla Model Y en un autèntic tot terreny

És per això que el preparador especialista en models de terreny Delta4x4 optat per llançar al mercat una preparació específica per al súper elèctric americà. Una preparació que, com bé podem veure en les imatges, transforma completament al Model Y, fent d'ell un model amb el que sí que es poden afrontar segons quin tipus de carreteres.

 

Els canvis arriben en l'apartat estètic, amb la introducció de, entre altres coses, proteccions afegides en els arcs dels passos de roda, barres de sostre, quatre fars rodons addicionals i disposats en línia, llantes especials de 20 polzades pintades en negre i, sobretot, unes novees molles que augmenten l'alçària de la carrosseria al terra en 35 mil·límetres que millores les capacitats offroad d'aquest Tesla.

Això sí, no arriben canvis en l'apartat mecànic, en el qual aquest Model Y es pot configurar amb tres versions: la més bàsica, amb un motor elèctric posterior de 347 CV i una bateria que ofereix una autonomia màxima amb una sola càrrega de 455 quilòmetres, i dues opcions de dos motors elèctrics i tracció total, en aquesta cas amb 514 i 534 CV i associades a una bateria que ofereixen autonomies de 565 quilòmetres i de 514 quilòmetres respectivament.