Per molt que les xifres de vendes dels cotxes elèctrics hagin caigut en els últims mesos i que continuïn sent molts, la majoria de fet, els conductors a nivell mundial que continuen apostant per models amb motors de combustió tradicional o per models amb motors amb diferents graus d'hibridació, el cert és que l'èxit que està tenint una marca com a Tesla que tan sols ven cotxes cent per cent elèctrics és més que innegable.

 

És més, va ser Tesla la marca que va aconseguir en el passat 2023 una fita que passarà a la història de la indústria de l'automòbil. I és que no va ser cap altra que el seu Model Y el model que es va convertir al cotxe més venut del món, sent així el primer EV en aconseguir-ho. Un Model Y que s'ha convertit juntament amb el Model 3 a la millor arma de la marca americana per aconseguir la seva expansió a nivell mundial, aconseguint molt bones xifres de vendes en mercats tan importants com és el cas dels Estats Units, Europa o la Xina.

Tesla llançarà una versió 2+2 +2 del Model Y

Això sí, com bé saben en el fabricant dels Estats Units, per molt que en alguns mercats es pugui configurar aquest model amb la seva variant de set places, la immensa majoria de les vendes arriben de la mà de la versió amb cinc places. Tanmateix, que la versió de set places havia estat un fracàs a nivell comercial internacionalment, això no significa que el fabricant no continuïn considerant que una versió amb més capacitat pugui ser una opció interessant a nivell comercial.

 

És per això que, encara que no és oficial en cap cas, són ja diversos els mitjans que asseguren que és molt probable que el 2025, coincidint amb la renovació i l'actualització d'aquest model, tesla aposti per llançar una versió que permeti comptar amb fins a sis passatgers, en aquest cas amb tres files de seients de dos passatgers per fila, una configuració 2+2 +2.

Una versió que, tenint en compte el fracàs que ha suposat la versió de set places als Estats Units i que directament a Europa només es ven aquest model amb la configuració de cinc places, es posarà a la venda tan sols al mercat de la Xina, el mercat que passa per ser el principal centre d'atenció i de vendes dels cotxes 100 × 100 d'elèctrics.