El Opel Mokka és una de les grans apostes de la marca alemanya al nostre país. Si bé és cert que ja l'anterior generació va aconseguir molt bons resultats quant a vendes, a la marca germànica saben molt bé que és precisament el seu nou Mokka, un model que ha fet un important pas endavant en tots els sentits, un dels models que han de ser més determinants dins del seu catàleg al nostre país.
Entre altres coses perquè és un model que forma parteix del segment de moda a Espanya, el dels SUV urbans que està creixent cada vegada més en vendes i que molts prefereixen abans que un model utilitari. Això sí, tal com estan evidenciant les xifres de vendes en el que portem d'any al nostre país, no és precisament el Mokka el model més venut de Opel a Espanya. I és que no és cap altre que és un clàssic com el Opel Corsa el que pot presumir de ser el top vendes del fabricant germànic en un mercat tan competit com és el nostre.
Amb més de 8.500 matriculacions en el que portem d'any, l'utilitari alemany pot presumir de ser el 17è model més venut a Espanya, una posició que està molt allunyada de la qual ocupa el Mokka, que actualment es troba en la posició 57 en el mateix rànquing amb poc més de 3.000 matriculacions.
El Opel Corsa, per a molts una opció millor que el Mokka
Són alguns els motius pels quals el Corsa té un èxit major a Espanya que el que té el Mokka. Tanmateix, el motiu principal pel qual l'utilitari es ven molt més que el SUV és per la diferència de preu que hi ha entre els dos models.
Tal com podem veure en quecochemecompro.es, mentre que la versió d'accés del Corsa es queda per sota dels 15.000 €, la nit d'accés del Mokka supera els 20.000 €.
Tenint en compte que són dos models amb unes dimensions molt semblants més allà que el Mokka és un model més alt, i tenint en compte també que els dos compten amb una capacitat de càrrega molt similar, no són pocs els que prefereixen fer-se amb un Corsa més ben dotat en tots els sentits, és a dir, un cusi de versió intermèdia, abans que amb un Mokka molt bàsic.
Entre altres coses a més perquè, sent com és un utilitari, el cosa compte amb el millor coeficient aerodinàmic que, al seu torn, s'acaba traduint en un menor consum.