Toyota fa marxa enrere en una de les decisions més controvertides que ha pres en els últims temps. La firma ha fet cas als seus clients en una petició en què molts han insistit. Hi ha hagut rectificació.

No és casualitat que Toyota sigui la marca més venuda a Espanya i també una de les més populars a tot el món. El fabricant japonès arrasa en tot el planeta amb els seus models i fa dècades que és una de les referències del sector de l'automòbil.

Toyota arrasa en tot el món

Bona part del secret del seu èxit té a veure amb l'aposta de la firma oriental en l'últim en tecnologia i en una gamma de motors híbrids eficients i fiables. Una cosa que, malgrat que ja ho fan altres marques. Toyota ho porta fent des de fa anys. I gràcies a això els Corolla, C-HR, Yaris o RAV4 arrasen a tot el món.

No obstant això, entre les propostes de la marca també hi ha opcions per als més passionals. És el cas del Supra, el roadster esportiu de la firma japonesa que continua tenint molts adeptes a tot el món.

Toyota GR Supra

Toyota recupera el canvi manual per al Supra

Un model que en la seva última generació va arribar amb un canvi automàtic com a única opció. Una cosa que va generar molta controvèrsia entre els més puristes. Aquesta decisió va provocar nombroses queixes dels clients i possibles compradors, que advertien que no comprarien un Supra amb canvi de marxes automàtic. Consideraven que perdia tota la seva essència.

Tantes van ser les queixes que Toyota va decidir rectificar i fa dos mesos va anunciar que recuperarien el canvi de marxes manual per al Supra. Un fet que ja és una realitat.

El Toyota Supra està disponible amb canvi automàtic, però ja es pot comprar amb transmissió manual. Un canvi de marxes de 6 relacions que recupera la filosofia més esportiva del Supra. El canvi manual és per a la versió que es configura amb un motor de gasolina 3.0 que desenvolupa 340 CV de potència i 500 Nm de parell màxim. Accelera de 0 a 100 km/h en 4,3 segons i assoleix una velocitat màxima de 250 km/h. Això sí: no esperis un consum per sota dels 8 litres cada 100 km.