Per molt que en els últims anys el Toyota Yaris Cross s'hagi convertit en un dels principals arguments de la marca japonesa tant a Espanya com a Europa, el fabricant saben molt bé que la seva C-HR continua sent una de les millors opcions en el seu segment, sobretot arran de l'arribada d'una nova generació en la qual aquest model ha continuat apostant pels seus punts forts: un disseny molt arriscat i agressiu comparat amb la resta, mecàniques molt fiables en tots els casos, un nivell de tecnologia molt alt i una relació qualitat preu pràcticament impossible debatre.
No és casualitat llavors que, amb l'evident intenció d'augmentar les vendes de la versió híbrida endollable d'aquest model, sobretot ara que s'han retirat els ajuts per part del govern la venda d'aquest tipus de cotxes, la marca japonesa ha decidit llançar una promoció que converteix a aquesta versió en una de les compres més assenyades, encara que això no significa que sigui un dels models més barats.
El Toyota C-HR PHEV és una compra assenyada
Un dels grans arguments a favor d'aquesta versió és que, més enllà que a veure oferint una potència conjunta de 223 cavalls de potència, que compti amb una bateria que li permet tenir uns 60 km d'autonomia elèctrica, que permeti lluir l'etiqueta 0 de la DGT i que sigui un motor realment fiable, el seu consum és també un punt molt interessant.
I és que a diferència del que passa amb la immensa majoria de models amb aquest tipus de motor, una vegada s'esgota la bateria, aquest model continua actuant com un híbrid auto recarregable, per la qual cosa el consum no es dispara com passa amb altres models PHEV quan recorren al motor de combustió.
Destacar també que és el que es refereix a l'equipament de sèrie és un dels models que més ben dotat arriba, tant per qualitat de materials com per tecnologia i ajuts a la conducció, sent un model que se situa fins i tot per sobre de la mitjana.
El seu preu al comptat supera els 35.000 € (hi ha una oferta actual finançant amb una quota de tan sols 200 euros al mes), per la qual cosa no és un model barat, però tenint en compte que té autonomia per moure's diàriament sense gastar una gota de gasolina, que és un model extremadament fiable i que pot convertir-se en un model familiar sense problemes per a aquelles famílies que no necessitin un extra de capacitat de càrrega, és una de les compres més raonables entre els SUV actuals.