Toyota vol ser líder al mercat dels compactes esportius. Amb el llançament del nou Corolla GRMN, la firma japonesa no només vol competir en el segment, sinó que busca convertir-se en l'opció preferida dels conductors europeus que desitgen un cotxe potent i dinàmic. Després d'anys d'enfocar-se en híbrids i elèctrics, Toyota sorprèn els seus seguidors amb un model que promet superar en rendiment els seus rivals més destacats.

Aquest Corolla esportiu, conegut com a GRMN, ha estat dissenyat sota l'estricta supervisió de l'equip de GAZOO Racing. El model ha passat per intenses proves en Nürburgring, l'emblemàtic circuit alemany, famós per ser un dels llocs més exigents per provar la durabilitat i el rendiment dels cotxes. Toyota ha posat tota la seva experiència en el desenvolupament d'aquest model per oferir un cotxe que combini velocitat, estabilitat i un estil imponent.

Toyota prepara un nou compacte esportiu

L'objectiu de Toyota amb el nou Corolla GRMN és clar: plantar-li cara a competidors de llarga trajectòria, com els Volkswagen Golf R o GTI. Aquest compacte alemany ha estat un líder indiscutible entre els esportius europeus, però Toyota està decidit a destronar-lo amb una oferta que no només promet rendiment, sinó també una aparença radicalment atractiva i una experiència de conducció d'alt nivell. El Corolla GRMN es perfila com una amenaça directa per al GTI, i Toyota aposta que la seva innovació atraurà els més exigents.

Toyota Corolla

En termes de disseny, el Corolla GRMN porta l'esportivitat a un nivell superior. Amb un para-xocs davanter ample i agressiu, brànquies laterals en els passos de roda i un capó amb una presa d'aire horitzontal, aquest cotxe no només crida l'atenció, sinó que promet una aerodinàmica optimitzada. Les llantes d'aliatge forjades, disponibles com a opció, són una picada d'ullet als detalls més minuciosos d'aquest model, brindant-li un acabat sofisticat que recolza la seva potència.

Fins a 300 CV de potència

Però el veritable cor d'aquest Corolla és sota el capó. Equipat amb un motor turbo de tres cilindres i 1.6 litres que genera més de 300 cavalls de potència, el Corolla GRMN està dissenyat per accelerar amb força i mantenir el control a qualsevol terreny. La tracció total i una transmissió automàtica de vuit velocitats asseguren que cada acceleració sigui suau i precisa, fent que cada segon al volant sigui pura adrenalina.

Aquest model representa també un canvi en l'estratègia de Toyota per al mercat europeu. Encara que el Corolla GRMN tindrà un preu elevat, aquest cost està en línia amb els seus rivals en el segment de compactes esportius, i Toyota confia que la seva proposta de valor serà prou atractiva per al comprador exigent que prioritza el rendiment i la tecnologia avançada.