Fins i tot en èpoques de preus disparats, i encara més al sector de l'automòbil, demanar 24.100 euros per un SUV petit és massa. I és igual que sigui un Toyota i que, a més, incorpori un motor híbrid. Si la marca japonesa vol que el seu cotxe comenci a vendre's com mereix, ha de fer rebaixes. No molt grans, cert, però fa falta ajustar el preu.
![Toyota Yaris Cross Hybrid Toyota Yaris Cross Hybrid](/uploads/s1/20/72/21/97/toyota-yaris-cross-hybrid.jpeg)
Què ens ofereix el Toyota Yaris Cross híbrid?
El Toyota Yaris Cross híbrid és un B-SUV de 4,18 metres de llarg amb 390 litres de maleter i motor HEV de gasolina amb 116 CV. Consumeix només 4 litres cada 100 quilòmetres, xifra que el converteix en un cotxe summament desitjable en un moment de preus elevats dels carburants com l'actual. Destaca pel seu aspecte despreocupat i campero, que es reforça amb la possibilitat d'incloure tracció total si així ho desitja el client. Ve molt ben equipat i inclou, de sèrie, fars LED, control de creuer adaptatiu, llantes d'aliatge, lector de senyals, fars antiboira, càmera posterior, sensors d'aparcament i moltes altres opcions que faciliten la vida diària.
Només té una pega i és fàcil de solucionar
El Toyota Yaris Cross és un cotxe amb caràcter i, per a la seva mida, és ampli i eficaç, però té un problema notable: el seu preu. 24.100 euros són massa per a un B-SUV, segment en el qual, per exemple, podem trobar un Seat Arona o un Skoda Kaniq per 17.000 euros i un T-Cros per 22.000. Amb una rebaixa, no fa falta que sigui enorme, el Yaris Cross és una opció guanyadora.