El Toyota C-HR s'ha convertit en una de les millors armes de la marca japonesa des de fa ja uns quants anys en alguns dels mercats més importants a Europa. Un model que sempre s'ha caracteritzat per tenir un disseny clarament diferenciat de la resta de models no tan sols de la marca japonesa sinó de la immensa majoria dels seus rivals directes, un SUV molt agressiu en les seves formes, molt japonès i que, a més, sempre s'ha caracteritzat també per tenir una excel·lent relació qualitat preu, especialment per a aquells conductors que busquin un model del seu segment amb un motor híbrid auto recarregable.

 

Només fa falta veure les xifres de vendes que està aconseguint aquest model actualment al nostre país per adonar-se'n que, com va passar amb la primera generació, en aquesta segona generació aquest model té molts números de continuar sent tot un referent, malgrat haver incrementat de forma notable el seu preu de partida, encara que es pot destacar que és evident que arriba molt millor dotats en tots els sentits respecte al primer C-HR que va arribar a Espanya.

Toyota presenta un nou C-HR elèctric

El curiós en aquest cas és que la marca japonesa ha decidit en un acte recent presentar una nova versió d'aquest model, encara que es pot destacar que, si bé és cert que aquest nou model rep el nom de C-HR, no se sembla en res al model amb motor híbrid auto recarregable, tant en l'apartat mecànic com en l'apartat d'estètic.

 

Veient les imatges d'aquest nou model 100 × 100 elèctric de la marca japonesa es fa evident que el canvi respecte al model híbrid és més que notable, també referent a mida, sent l'elèctric un model més gran en tots els sentits.

Un model elèctric que comptarà conversions amb fins a 600 km d'autonomia i fins i tot conversions amb tracció a les quatre rodes amb gairebé 350 cavalls de potència que són capaços d'emular les prestacions d'un esportiu icònic com és el cas del Supra.

Se sap que arribarà a Europa, encara que no se sap encara a quins mercats en concret, però tot apunta que, si és que acaba arribant finalment a Espanya, ho farà més tard del que ho farà en alguns mercats on els cotxes elèctrics sí que tenen molta presència.