Sent el Toyota més venut a Espanya des de fa ja alguns anys, el Corolla pot presumir de tenir molts arguments al seu favor. Entre ells està el fet que es tracta d'un model amb carrosseria de compacte, una carrosseria que per molt que hagi vist com la seva quota de mercat ha caigut en els últims anys, continua sent una de les opcions més interessants atesa la seva polivalència, amb una mida perfecta tant per al dia a dia en entorns urbans com per afrontar viatges en família sempre que no es necessiti una excessiva capacitat de càrrega.
D'altra banda, es pot destacar que, com és habitual en Toyota, un gran argument també al seu favor és la seva mecànica híbrida auto recarregable, una mecànica que presumeix de ser una de les més fiables del mercat i alhora de les més eficients, perfecta per a aquells conductors que busquen consums baixos i molt pocs problemes a llarg termini a nivell de manteniment.
Això sí, per molt que Toyota s'hagi destacat en els últims anys per ser una marca associada a la racionalitat i a l'eficiència a l'hora de dissenyar i construir cotxes, no és que sigui cap secret que els japonesos continuen tenint també un pessic d'ànima esportiva, i un bon exemple d'això són models com el GR Yaris, models pensats per a aquells que busquen un esportiu de soca-rel japonès.
Toyota actualitza el GR Corolla al Japó
Per desgràcia per als amants dels compactes esportius, el corol·la no compte amb aquesta versió a Espanya, una versió que sí que està disponible al seu mercat natal i que arriba de la mà dels especialistes de Gazoo Racing, la divisió especialitzada en cotxes esportius de Toyota.
No són pocs els que consideren que així Toyota continua amb els seus plans i va acabar oferint aquest producte a Europa, els dies de glòria de models tan assentats en el seu segment com és el cas de Volkswagen Golf GTI hauran acabat.
De moment el que sí que ha fet Toyota ha estat actualitzar aquest model al seu mercat natal, encara que es tracta d'una actualització en la qual no ha arribat cap canvi ni a nivell de motor, que continua sent una mecànica de 300 cavalls de potència que ara es pot associar a una transmissió automàtica, ni a nivell visual exterior, sent tots els canvis a l'interior.
Petits canvis que porten a aquest GR Corolla a un nivell superior i encara toc més esportiu que segurament provocarà que, com ja ocorregut fins ara, aquest compacte continuï sent una de les preferències entre el seu públic local i un dels desitjos més grans entre els conductors europeus.