Per molt que en els últims anys siguin molts els conductors que associïn conceptes com a eficiència i motors híbrids a Toyota, es pot tenir en compte que la marca japonesa sempre s'ha caracteritzat també per tenir al mercat en models molt esportius i que són ja una icona dins de la indústria.

 

Un bon exemple d'això és un model que va desaparèixer fa ja un temps del mercat però que continua sent tota la referència entre aquells que al seu dia buscaven un esportiu barat i, sobretot, un model amb qui divertir-se al volant. No és cap altre que el famós Toyota Celica, un model que tornés d'aquí a uns anys i, per sort per als més puristes, no ho farà precisament en forma de model 100 × 100 elèctric.

Toyota apostarà per el retorn del Celica, i amb motor de combustió

Els plans del fabricant passen perquè aquest model vaig acabar arribant de nou al mercat el 2027. Per a això falten encara tres anys, però es pot tenir en compte que la seva presentació oficial es podria donar el 2026 i, el que més importa precisament als que ja somien amb el retorn d'aquest i cònic esportiu, serà a començaments de 2025 quan, al Saló de Tòquio, es presenti la primera versió.

Quan van aparèixer les primeres informacions parlant de la possibilitat que Toyota ressuscitarà aquest model, no van ser pocs els que van apuntar que segurament la marca japonesa apostaria per tornar-lo a la vida de la mà d'un motor 100 × 100 elèctric. Res més lluny de la realitat.

 

I és que Toyota, fent evident de nou que les seves plaques d'electrificació van molt més lents que els d'altres fabricants, tens en ment que aquest model torni de la mà d'un motor de combustió de gairebé 400 cavalls de potència, una mecànica que sens dubte complirà els desitjos de tots aquells que, almenys de moment, no volen saber res dels motors elèctrics.

Evidentment, per molt que ja hagin començat a circular algunes reclamacions del qual podria ser el nou Celica, des de la marca s'estan guardant molt bé la carta referent al disseny, entre altres coses perquè saben molt bé que es tracta d'un model que compta amb molt pes en la història de la indústria de l'automòbil, per la qual cosa no volen fer passos en fals.