Els que fa anys que aposten pels cotxes 100 × 100 d'elèctrics saps molt bé que, a diferència del que han fet algunes de les grans marques a nivell mundial, Toyota s'ha mostrat molt més reservada i molt més prudent en aquest sentit.

Tenint en compte que els motors híbrids auto recarregables del fabricant japonès s'havien convertit i es continuen convertint en el seu millor argument de venda, i que a més els cotxes 100 × 100 d'elèctrics no han tingut la implantació que molts esperaven, s'entén que Toyota hagi pres les coses amb molta més calma.

 

Això sí, tal com ha evidenciat el fabricant japonès en els últims dies amb la presentació d'algunes de les seves novetats més importants, sembla que ara si Toyota ha decidit fer un salt endavant en aquest sentit, i bona prova d'això és la presentació d'un model que ja es pot reservar en alguns mercats europeus i que apunta a convertir-se en tot un èxit: el C-HR+.

El Toyota C-HR+ apunta èxit

Aquest cas estem davant d'un model que, si bé és cert que comparteixen home amb el popular SUV que tantes vendes ha aconseguit a Europa en els últims anys, no té a veure res referent a disseny respecte al model original, entre altres coses perquè Toyota decidit dissenyar-lo seguint els passos dels seus models elèctrics com és el cas del bZ4x. A més, es pot tenir en compte que a nivell de mida aquest nou C-HR+ és més gran, per la qual cosa es converteix també en una opció més polivalent.

 

Tanmateix, el canvi més evident respecte al C-HR és que aquesta nova versió compta únicament i exclusivament amb mecànica 100 × 100 d'elèctriques, un tipus de motor que continua sent molt popular en alguns mercats europeus, especialment els del nord. És més, el llibre de reserves d'aquest model ja s'ha obert a Noruega, on la marca espera que sigui èxit.

De moment no se sap els preus d'aquest nou model, però sí que se sap que comptarà amb diferents opcions mecàniques i que segurament la intermèdia, que compta amb més de 200 cavalls i una autonomia d'uns 600 km, acabi sent la més venuda, encara que fa falta saber fins a quin punt, tenint en compte com estan les xifres de vendes dels elèctrics en els últims mesos a Europa, l'èxit serà tal i com esperar a la marca o serà menor.