Per molt que en Toyota siguin molt conscients del pes que tenen com marca al nostre país, a la marca japonesa són també molt conscients que a Espanya continuen sent molts més els conductors que opten per anar al mercat de segona mà per comprar-se un cotxe abans que anar als concessionaris a buscar un cotxe nou.

Els motius pels quin és el mercat de cotxes de segona mà segueix sent molt més determinant a Espanya que el mercat de cotxes nous són alguns, però evidentment el fet que els cotxes utilitzats siguin més barats i comptin amb lliurament immediat són motius de molt pes.

 

I precisament és un model de Toyota el que passa per ser una de les opcions més buscades al mercat dels cotxes utilitzats. No és altre que el C-HR, un model que acaba d'estrenar una segona generació a Espanya i que té en la seva primera generació u dels models més interessants per a aquells que busquin un SUV híbrid auto recarregable amb una excel·lent relació qualitat preu i, sobretot, amb una fiabilitat molt per sobre de la mitja.

El Toyota C-HR és una excel·lent opció al mercat de cotxes utilitzats

No és que sigui cap secret que Toyota passa per ser una de les marques més fiables al nostre mercat i que sempre acaba ocupant algunes de les posicions més altes en els estudis de fiabilitat, sent aquest un dels principals motius que han portat a la marca japonesa a ser la més venuda a Espanya.

 

Bona prova de la confiança que té un Toyota en el seu procés de fabricació és que ara la marca ofereix una garantia ampliable fins als 15 anys o 250.000 km, un programa de garantia ampliable de la que es veuen beneficiada també cotxes de segona mà.

En aquest sentit, podem trobar al mercat de segona mà unitats d'aquest Toyota C-HR de primera generació per un preu que ronda els 20.000 €, és a dir, més de 10.000 € més barat que la versió més senzilla de la generació actual, i que tenen encara 10 anys o més de garantia per davant, sent una opció realment recomanable per a aquells que busquen un cotxe amb un preu raonable i, sobretot, amb un cost de manteniment realment sota.