Amb més de 16.000 matriculacions en el que portem d'any, el Toyota C-HR passa per ser el model més venut de la marca japonesa al nostre país. Un fabricant que realment està arrasant a les nostres carreteres, entre altres coses perquè, més enllà de ser el primer quant a quota de mercat, pot presumir de tenir ni més ni menys que tres dels seus cotxes entre els 10 més venuts.

Més enllà del C-HR, que passa per ser el quart cotxe quant a quota de mercat, el Corolla ocupa la cinquena posició, mentre que el Yaris Cross, un model que comparteix segment amb el C-HR, ocupa ara la setena posició, fent evident que els motors híbrids s'està convertint a la millor arma de la marca japonesa al nostre mercat, un mercat que cada vegada amb millors ulls d'aquest tipus de models.

 

El millor en aquest cas és que Toyota va presentar fa tot just una setmanes la nova generació de la sev C-HR, un model que canviarà per complet en tots els sentits, especialment a nivell de disseny, i que apunta a continuar sent la millor arma de la marca japonesa una vegada arribi a la nova generació al nostre país.

Toyota vol esgotar les vendes del C-HR

És per això que, amb la nova generació ja en camí, el fabricant del Japó vol esgotar al màxim les vendes de la versió actual, per això ha optat ara per aplicar una promoció interessant a través del seu sistema de finançament.

Tal com podem veure a la secció d'ofertes de Toyota en la seva pàgina web, la versió d'aquest C-HR que arriba amb el motor HEV de 125 cavalls de potència i l'acabat Advance preu de partida finançat de poc més de 28.000 €, un preu que, comptant amb interessos i comissions, acaba sent més elevat al final del procés de finançament, especialment si optem per pagar l'última quota i quedar-nos definitivament el cotxe.

 

El millor d'aquest procés de finançament és que, més enllà d'afrontar una entrada de més de 9000 € i una quota final de més de 15.000 €, les quotes mensuals durant els quatre anys del procés de finançament, és a dir, els 48 mesos, són de tan sols 200 €, una quantitat molt interessant per a un dels models més venuts a Espanya.

Evidentment el fet que sigui un model híbrid li permet reduir l'etiqueta ECO de la DGT i, a més, especialment en entorns urbans, aconseguir uns consums realment baixos, un punt molt al seu favor tenint en compte tal i com estan els preus de la gasolina actualment a Espanya.