Tan sols fa falta veure el catàleg de Opel per adonar-se'n que, com passa a tants altres catàlegs de marques generalistes i marques low-cost, el fabricant alemany està apostant els últims anys de forma clara i contundent pels SUV.

Tenint en compte que aquest tipus de cotxes s'han convertit en la tendència a Espanya i a Europa, no és casualitat que la marca hi estigui apostant, encara que això no significa que, com passa amb altres fabricants, els alemanys no volen continuar apostant per una carrosseria que està guanyant cada vegada més adeptes, especialment entre aquells conductors que buscar un cotxe familiar com a alternativa als SUV.

 

En aquest cas no és altre que el Opel Combo, un model derivat d'una furgoneta comercial i que es converteix ara en una furgoneta pensada per a aquelles famílies que necessiten, sobretot, molta habitabilitat i molta capacitat de càrrega al seu maleter en detriment, això sí, de ser un model que arriba pitjor dotat referent a qualitat de materials i tecnologia respecte als SUV de la seva mida.

El Opel Combo, una bona solució per a les famílies

Com passa amb altres models de la seva categoria com és el cas del Citroën Berlingo, el Peugeot Rifter o el Renault Kangoo, aquest Opel presumeix de ser una opció realment temptadora fins i tot ja des de les versions més senzilles de totes, entre altres coses perquè és un model pensat per a aquelles famílies que vagin fer molts quilòmetres a l'any de la mà d'un motor dièsel de 100 cavalls de potència associat a una transmissió manual que, sense ser el millor quant a prestacions, sí que acaba tenint un consum mitjà de tan sols 6 l als 100, una ciutat realment interessant per a un model de la seva categoria.

 

Actualment la marca alemanya ha aplicat un descompte de més de 8000 € a la versió d'accés d'aquest model, per la qual cosa per un preu de partida que ronden els 23.000 € podem tenir un dels millors anti SUV del mercat, encara que cap destacar que la versió d'accés d'aquest model compta amb un nivell d'equipament i una qualitat de materials més senzilla respecte a alguns dels SUV de la seva mida, però alhora compta amb molta més habitabilitat i molta més capacitat de càrrega, per la qual cosa al final acaba equilibrant-se respecte a la necessitat de moltes famílies al nostre país.

Saben en Opel que aquest model no es convertirà ni de lluny en el més venut de la marca a Espanya, però si en una opció que, com passa amb el Citroën, el Renault o el Peugeot, entre d'altres, està guanyant cada vegada major quota de mercat ja que els monovolums han desaparegut pràcticament del mercat.