No és que sigui precisament cap secret que la immensa majoria de conductors a Espanya que busquen fer-se amb un SUV prèmium solen anar als concessionaris de Mercedes, BMW i Audi, entre altres coses perquè aquestes tres marques alemanyes sempre s'han caracteritzat per ser les marques que han dominat el segment de les prèmium a les carreteres del nostre país.

Tanmateix, en els últims anys han estat diversos els fabricants que han anat guanyant a poc a poc pes, sent Lexus un clar exemple d'això. En aquest cas estem davant de la marca prèmium de Toyota que, si bé és cert que no té res a envejar a les marques alemanyes referent a la qualitat dels seus materials i a la tecnologia, té un punt a més molt al seu favor, i és que utilitza els famosos motors híbrids auto recarregables de la marca japonesa, un dels seus millors arguments de venda.

 

Un dels models que millor representa l'essència del fabricant prèmium japonès és el NX, el Lexus que va acabar sent el segon model més venut de la marca de l'any passat tan sols superat pel seu germà petit, l'UX, i que passa per ser una alternativa molt interessant a models tan assentats com és el cas del BMW X3, l'Audi Q5 o el Mercedes GLC.

El Lexus NX amplia la seva gamma

Sent conscients que cada vegada són més els espanyols que veuen en aquest NX una opció molt interessant, a la marca japonesa decidit ampliar la seva gamma d'equipaments amb la incorporació de dos nous acabats, el Premium + i l'Executive +, acabats que no fan cap altra cosa que convertir-se en opcions molt racionals per a aquells que no necessiten tampoc comptar amb el millor acabat per tenir un nivell de qualitat molt alt al seu cotxe.

 

Dos nivells d'acabat que es poden associar a dues opcions mecàniques, tant al motor híbrid auto recarregable de 242 cavalls de potència associat a una tracció davantera o al mateix motor associat a una tracció total, en els dos casos amb transmissió automàtica.

Amb rangs de preus que van des de poc més de 58.000 € a poc més de 65.000 €, aquests dos nivells d'acabat apuntar a convertir-se en els més venuts en el nostre país, entre altres coses perquè se situa un esglaó per sobre del més senzill de tots però sense arribar a tenir el sobrecost dels més top.