Per molt que Renault sigui una marca generalista i que en aquest sentit no pugui presumir de ser un rival directe de fabricants prèmium com Mercedes, BMW i Audi, això no significa que al llarg de la història de la marca francesa no hagi pogut presumir de tenir en els seus models millor dotats en tots els sentits opcions realment interessants per a aquells que buscaven un model que s'apropés molt a les prèmium.

Un bon exemple d'això és el Renault Talismán, una enorme berlina que en els seus versos ploris versions podia presumir de comptar amb l'últim en tecnologia de la marca així com amb bons motors i molt bona qualitat, encara que, com bé saben aquells que no tenien com una de les seves referències, és un model que ja forma part del passat de la marca.

 

Així, el model més Top actualment dins del catàleg de la marca francesa és l'Espace, un model que s'ha transformat en la seva nova generació en un SUV de set places però que, per molt que sigui una opció realment interessant en tots els sentits, no compta amb aquest esperit de cotxe gairebé prèmium amb què comptava el Talismán.

Renault presenta un concept car molt top

Però tenint en compte el concept car presentarà pròximament Renault al Saló de París, és més que evident que l'Espace té data de caducitat com el model més Top dins del catàleg de la marca francesa.

 

I és que tan sols fa falta veure as primeres imatges de l'Emblème per adonar-se de l'enorme pas endavant que han donat en el fabricant referent a disseny, amb un model que deixa enrere la carrosseria clàssica de les berlines i aposta per una carrosseria crossover amb un nou llenguatge de disseny més futurista, més modern, elegant i esportiu i que, a més, arriba carregat de tecnologia, sobretot en la qual cosa es refereix l'apartat mecànic.

L'aposta en aquest sentit és un motor elèctric dual equipat amb una pila de combustible i un motor elèctric amb una potència de 218 CV i disposant d'una petita bateria amb 40 kWh. A la marca asseguren que aquesta combinació permet, més enllà de telèfon 350 km d'autonomia, poder recarregar el dipòsit d'hidrogen almenys de cinc minuts sense haver de carregar la bateria i, fent aquesta operació en un parell d'ocasions, poder recórrer fins a 1000 km.