Quan un model es converteix en tota una referència en un segment, el més habitual és que la immensa majoria de rivals directes obtinguts millorar en tots els aspectes per intentar així frenar les vendes del model estrella. Un bon exemple d'això és el que ha passat en els últims temps amb el Toyota RAV4, un model que havia destacat per ser el SUV HEV més venut i que ha vist com en els últims temps marques com Nissan, Kia o Hyundai han donat amb la tecla i han convertit al Qashqai, al Sportage i al Tucson en excel·lents alternatives al model japonès.

Tanmateix, com bé saben el fabricant, és precisament una altra marca japonesa la que acaba de presentar a Europa un model que és molt probable que torni a convertir-se en tota una referència en la seva categoria, entre altres coses perquè és un model que ella triomf en el seu moment i que molts han trobat a faltar durant aquests anys que ha desaparegut.

 

Aquest model no és cap altre que el Mitsubishi Outlander, un SUV de generoses dimensions que si bé és cert que va estrenar la nova generació fa ja un parell d'anys en mercats allunyats d'Europa, arriba ara a les carreteres del vell continent amb una proposta molt atractiva, entre altres coses perquè compta amb una mecànica híbrida endollable que el converteix en un rival directe del RAV4 PHEV.

El nou Mitsubishi Outlander arriba a Europa

Més enllà que compta amb un disseny molt atractiu, especialment al seu interior en el qual arriba carregat de bons materials i de molta tecnologia, el principal argument de venda d'aquest model serà, com ho va ser ja en el seu moment, la seva mecànica.

En aquest cas es tracta d'un motor híbrid endollable de 304 cavalls de potència que arriba associat a una transmissió automàtica i a una bateria de més de 20 kW hora que et permet tenir 86 km d'autonomia 100 × 100 elèctrica, una xifra ja més que interessant i que el converteix en una opció molt polivalent.

 

El millor en el seu cas és que, com sol ser habitual en aquest fabricant, aquest model arriba a més associat a una tracció total que li permeti ser una opció també perfecta per a aquelles famílies que busquin aventures fora de l'asfalt.

De moment se sap que les primeres unitats arribaran durant el primer trimestre de 2025, però no se sap encara a quin preu. Això sí, tot apunta que el seu rang de preus estarà entre 50.000 i més de 60.000 € depenent de la lesió, preus que acabaran sent més baixos amb descomptes i ajuts del govern.