Com no podia ser de cap altra forma tenint en compte que Hyundai ja pot presumir de ser una de les marques més venudes al nostre país des de fa ja alguns anys, el fabricant coreà és molt conscient que, per continuar sent un dels reis quant a vendes, ha de continuar ampliant la seva gamma de models i ser diferenciar en alguns segments claus.

Tan sols fa falta veure el seu catàleg d'opcions per adonar-se'n de què, com passa també amb Kia, una marca del grup Hyundai, estem davant d'un dels catàlegs més amplis del panorama actual espanyol, intentant per la seva part la marca aparcar el major nombre possible de conductors amb el major nombre possible de possibilitats.

 

I un dels segments que Hyundai considera clau potser no tant per al moment actual però si per a un futur no molt llunyà és el dels cotxes urbans, en concret el dels cotxes urbans elèctrics amb preus baixos. No és casualitat llavors que la seva principal novetat en els últims temps hagi estat el Hyundai Inster, un crossover del segment A que a més compta ara amb una sèrie de promocions que el converteixen en el cotxe elèctric més barat al nostre país en la seva versió d'accés, per sota fins i tot del Dacia Spring.

El Hyundai Inster Cross, una opció més 'aventurera'

I una de les principals novetats d'aquest model és que ja es pot reservar la versió denominada Cross, una versió que el converteix en un model més aventurer, encara que es pot tenir en compte que els canvis respecte a la versió normal són purament estètics, per la qual cosa en cap cas aquest petit cotxe elèctric pensat per moure's per entorns urbans no pot presumir de tenir ni la més mínima capacitat de ser un tot terreny autèntic.

 

Aquesta versió es pot associar als dos nivells d'acabat superiors, amb un preu de partida de 29.500 euros en el cas de l'acabat Maxx i de 32.700 euros en el cas de l'acabat Tekno, preus que no compten amb cap tipus de promoció ni descompte i que evidentment poden arribar a ser més baixos comptant amb les ofertes.

Pel que es refereix al motor, tan sols es pot configurar amb el més potent i més ben dotat de la seva gamma, una mecànica de 115 cavalls de potència unida a una bateria que li permet tenir 360 km d'autonomia, una xifra interessant per a un model per si mateix molt interessant per a un públic molt específic.