Que Toyota s'hagi convertit a la marca líder a nivell mundial no és precisament casualitat, sinó que és fruit de l'excel·lent feina que ha realitzat la marca japonesa en els últims anys.
En aquest sentit, si bé és cert que el millor argument que ha tingut aquest fabricant en els últims anys ha estat la seva aposta clara, constant i continuada pels motors híbrids auto recarregables, també ho és que Toyota ha sabut seleccionar molt bé les seves diferents ofertes en diferents països, tenint en compte que les necessitats dels conductors no són les mateixes en mercats com l'americà o l'europeu, per exemple.
No és casualitat llavors que, tenint en compte que actualment es poden conèixer detalls de tots i cada un dels cotxes que es venen en gairebé tots i cada un dels mercats a nivell mundial, siguin molts els conductors europeus que envegen la possibilitat que tenen per exemple alguns conductors americans i fer-se amb models que Toyota no vendre a Europa.
El Toyota Tacoma arriba a Europa, però amb un preu massa alt
Un bon exemple d'això és una de les pickup més bestials en tots els sentits que ven la marca japonesa als Estats Units, el Tacoma, un model que supera en tots els sentits a la pickup que sí que venen a Europa directament la marca japonesa, l'Hilux.
La part positiva en aquest cas és que, si bé és cert que no ha estat la marca directament sinó que ha estat a través de diversos importadors, avui dia ja es pot comprar a Europa aquest model, almenys en mercats com és el d'Itàlia i el de Polònia. Això sí, es pot tenir en compte que la versió més modesta d'aquest enorme model japonès se situa per sobre dels 75.000 € a Itàlia i superen els 100.000 € a Polònia, per la qual cosa evidentment aquests importadors no ho tindran gens fàcil a l'hora d'aconseguir bones xifres de vendes.
Un Tacoma que comptaamb diferents versions, ja sigui una amb un motor de gasolina tradicional de més de 200 cavalls de potència i una amb un motor híbrid auto recarregable que frega els 300 cavalls, que és l'essència de les pick-up americanes, és a dir, enormes pick-up en el seu cas de 5,5 metres i a més tenen un excel·lent comportament com a cotxe tot terreny.