Lexus és a Toyota el que DS a Citroën o Cupra a Seat: una marca Prèmium de vehicles aspiracionals que destaquen pel seu estil inconfusible i equipament destacat. Aquest mes de juny, la marca japonesa presenta una oferta imbatible per a un dels seus models més emblemàtics, el Lexus UX300e.

Una rebaixa importantíssima

La rebaixa, Déu n'hi do, assoleix els 10.000 euros i deixa el preu de la versió d'entrada d'aquest singular cotxe en 38.500 euros. Un preu a tenir en compte si el que busquem és un vehicle exclusiu i ecològic, perquè estem, a més davant d'un automòbil 100% elèctric que gaudeix dels avantatges que suposa poder lluir l'etiqueta 0.

Lexus UX300e
Lexus UX300e

Molts avantatges

L'autonomia de la versió d'entrada del Lexus UX300e assoleix els 315 km, segons el fabricant, i la seva potència, els 204 CV. És més que suficient per moure amb eficàcia un vehicle SUV compacte que mesura gairebé 4,5 metres i pot recarregar les seves bateries fins al 80% en poc menys d'una hora. El pes de l'automòbil, just igual que les seves dimensions, és mesurat: no arriba a 1.800 kg. El canvi, per descomptat, és automàtic i el nivell d'equipament, notable fins i tot per a les versions d'accés. No falten les llantes d'aliatge, els sistemes d'assistència a la conducció de tota mena i una completa oferta d'infoentretenimiento que es controla des d'una generosa pantalla

La seguretat, igualment, és màxima i el vehicle inclou 8 airbag de seguretat, ancoratges Isofix i compte amb 5 estrelles EURO NCAP, el que equival a un excel·lent rendiment general en cas de col·lisió i una sòlida i completa tecnologia de prevenció.

Si comptem|expliquem que el preu estàndard del vehicle, sense els descomptes màxims disponibles aquest mes, rondaria els 50.000 euros, estem davant d'una opció interessant que val la pena valorar. D'aquest Lexus, el millor és el seu disseny, qualitat i suavitat de conducció. A més del preu, que continua sent elevat encara i amb el descompte, l'autonomia és un altre dels seus hàndicaps: malgrat que la marca parla de 315 quilòmetres, la real és de 250.