Volkswagen ha fet un pas més en la seva ambició per revolucionar el segment dels SUV amb la nova versió esportiva del Tayron. En tan sols un mes, la marca alemanya ha expandit la gamma d'aquest model, que ja compta amb fins a set opcions mecàniques. Dissenyat per complementar el Tiguan, el Tayron es posiciona com un competidor sòlid amb diferències subtils però significatives que el converteixen en una opció irresistible per als entusiastes dels cotxes d'alt rendiment i disseny sofisticat.
La gran novetat és la incorporació d'una versió de gasolina amb motor 2.0 TSI que ofereix impressionants 265 CV de potència i un parell motor de 400 Nm. Aquest motor permet al Tayron accelerar de 0 a 100 km/h en tan sols 6,1 segons, assolint una velocitat màxima de 240 km/h. Associat exclusivament a l'acabat més alt de la gamma, l'R-Line, aquesta versió combina un rendiment excel·lent amb un consum contingut de 8,6 l/100 km i la tracció total 4MOTION per garantir un maneig àgil i segur en qualsevol circumstància.
Volkswagen té llest el Tayron més esportiu
El Volkswagen Tayron esportiu no només destaca per la seva mecànica, sinó també pel seu disseny interior i exterior. A l'interior, l'acabat R-Line ofereix un ambient luxós i esportiu, amb seients esportius d'alta qualitat i recolzacaps integrats, motllures d'alumini i una il·luminació ambiental personalitzable amb fins a 30 colors. Aquests detalls eleven l'experiència de conducció, fent del Tayron més que un simple SUV.
Per fora, el disseny segueix la mateixa línia d'exclusivitat i dinamisme. Destaquen les llantes d'aliatge lleuger de 19 polzades i els avançats fars LED Plus amb llum dinàmica en corbes. A més, el control adaptatiu del xassís DCC Pro garanteix un comportament precís i còmode, ajustant-se a les preferències del conductor. Aquests elements reforcen el caràcter esportiu del model, diferenciant-lo clarament d'altres versions de la gamma.
El seu preu no serà per a totes les butxaques
Volkswagen encara no ha anunciat oficialment el preu d'aquesta versió, però s'espera que superi la barrera dels 60.000 euros. Aquesta xifra situa el Tayron esportiu en una categoria prèmium dins del segment dels SUV compactes, posicionant-se com una opció versàtil per als qui busquen una experiència de conducció esportiva sense renunciar a l'espai i la funcionalitat d'un vehicle familiar.
La gamma del Tayron segueix creixent, amb opcions que inclouen dos motors híbrids endollables de fins a 272 CV, dos motors dièsel de fins a 193 CV i dos de gasolina de fins a 204 CV. Ara, amb l'arribada d'aquesta versió de tall esportiu, Volkswagen reforça la seva aposta per la diversitat mecànica i el disseny avançat, captant l'atenció d'un públic més ampli i exigent.