Volkswagen no és precisament una marca menor, més aviat el contrari. Els alemanys porten moltes dècades sent, de fet, un dels fabricants que marca el pas a Europa amb models que, estant a mig camí entre els generalistes i els prèmium, poden presumir de tenir una relació qualitat/preu molt top.

Una macadura que, exercint com és habitual en ella de líder en molts casos quant a tendències, va apostar pels SUV, la carrosseria que més alegries els ha donat en els últims temps.

I és que, si bé és cert que el Golf, un compacte, continua sent el VW més venut a nivell global, no és cap altre que el T-Roc el que s'està posicionant ara com el model top vendes de la marca a Espanya.

 

Un T-Roc que, ull, no és que sigui tan sols el Volkswagen més venut a Espanya, sinó que amb les seves 2.423 vendes en aquests dos primers mesos de 2022, pot presumir de ser el cinquè model més venut al nostre país. Un SUV que, malgrat entrar en la categoria dels compactes, explica|compta amb unes dimensions i una capacitat de càrrega que provoca que fins i tot famílies ho vegin com una opció a tenir en compte.

El Volkswagen T-Roc Cabrio, un descapotable sorprenent a un preu atractiu

De fet, és precisament el T-Roc el model que ha ajudat Volkswagen a sortir una mica de la seva habitual línia conservadora a l'hora de dissenyar i idear models. I és que, encara que sembli mentida tenint en compte que aquest model no deixa de ser un SUV, els alemanys han optat per dissenyar una versió descapotable anomenada Cabrio.

És evident que la quota de vendes d'aquest T-Roc Cabrio dins de la gamma del SUV és molt menor, però també ho és que no deixa de ser un model perfecte per als que busquen una cosa diferent amb un preu que, sent com és un Volkswagen, no deixa de ser gaire atractiu.

I és que, com bé podem veure en quecochemecompro.es, el preu d'aquest descapotable és de 32.460 euros sense descomptes ni promocions. És un preu alt, però tenint en compte que és un descapotable molt ben dotat de sèrie i amb la qualitat habitual de Volkswagen, és un 'caprici' perfecte.

 

Arriba en la seva versió d'accés amb un 1.0 TSI de 110 cavalls de potència, una mecànica senzilla però més que correcta tenint en compte que no deixa de ser un model de dimensions compactes.

Quant al seu equipament, arriba de sèrie amb el mateix que compta la versió normal d'aquest T-Roc, entre altres coses amb quatre alçavidres elèctrics, ordinador, aire condicionat, recolzabraços central, sistema de so amb pantalla tàctil, bluetooth llantes d'aliatge, sensor de pluja, mirall interior fotosensible i pilots posteriors LED.

Un descapotable que saben en Volkswagen que no els donarà gaires alegries, però sí que cobreix un nínxol de mercat en el qual la marca vol ser present.