Volvo és una marca que porta molts anys a Espanya i per tant, sap molt bé que no té al mercat espanyol u dels seus millors terrenys de joc. No precisament perquè els seus models no siguin top ni estiguin ben valorats pels espanyols, sinó precisament perquè Volvo competeix contra tres de les marques que aconsegueixen més vendes any rere any al nostre mercat: Mercedes, Audi i BMW.

Els suecs són molt conscients que lluitar contra el trio alemany no ha estat ni serà mai gens fàcil, entre altres coses perquè són molts els que, quan busquen un prèmium, van directament als concessionaris d'alguna de les marques alemanyes.

 

És per això que, com bé saben els que tenen al cap fer-se amb un dels Volvo més venuts al nostre país en els últims anys i el seu model més venut a nivell mundial, el XC60, els suecs han optat per continuar aplicant la mateixa estratègia que ha portat aquest model a ser un model amb molt bones xifres de matriculacions: un descompte molt interessant.

L'oferta de Volvo perquè el seu XC60 continuï robant vendes a les prèmium

I és que, tal com podem veure en quecochemecompro.es, la marca sueca optat per aplicar un descompte del ni més i menys que 10.650 a la versió d'accés d'aquest XC60. D'aquesta forma, aquest model té ara un preu de partida de 45.600 €. És evident que no és un model que tingui les mateixes vendes que té d'Espanya models com el Nissan Qashqai, el Hyundai Tucson, o el Kia Sportage, tres dels SUV de mida mitjana més venuts al nostre país.

Tanmateix, també és cert que és un preu que deixa aquest Volvo per sota dels seus principals rivals a les marques alemanyes: el Mercedes GLC, el BMW X3 i l'Audi Q5. Però el millor de tot és que aquest model, per molt que tingui un preu inferior als tres citats anteriorment, no té res a envejar-los quant a qualitat en cap dels sentits.

 

De fet, aquest XC60 pot presumir d'arribar amb un motor dièsel de 197 cavalls que, gràcies al seu sistema de micro hibridació, li permet poder lluir l'etiqueta ECO de la DGT. Se li hi suma un equipament que, per molt que en aquest cas l'oferta vagi associada a la versió d'accés d'aquest model, arriba més que ben dotat fent evident el caràcter prèmium de la marca.

No seria estrany llavors que, com ha passat en els mesos anteriors en els quals Volvo ha optat per aplicar descomptes tan interessants com el que ha aplicat ara en aquest model, que aquest XC60 continués robant les vendes als Mercedes, Audi i BMW, entre altres marques prèmium. I és que aconseguir un Volvo amb un descompte de més de 10.500 € és una molt bona oportunitat tal i com està el mercat.