Per molt que continuïn sent molts els conductors que, pels motius que siguin, no volen saber res de marques xineses de cotxes, el cert és que són diversos els fabricants de la Xina que estan començant no tan sols a ser determinants al seu mercat natal sinó a ser actors molt importants en la indústria a nivell global.

Un bon exemple d'això és BYD, un fabricant que lluita de tu a tu sense problema contra Tesla per veure quina de les dues es converteix en la marca de cotxes elèctrics més venuda a nivell mundial.

 

Un fabricant que va entrar fa poc a Europa de la mà de diversos models, sent un d'ells un dels més atractius en el segment de les berlines elèctriques, el BYD Seal. Si bé és cert que aquesta berlina continua sent a anys llum quant a vendes respecte al Tesla Model 3, es pot tenir en compte que porta molt menys temps al mercat, per la qual cosa no són pocs els que asseguren que és molt probable que, quan s'assenti, acabi sent una de les més reeixides.

BYD renova el seu Seal a la Xina amb importants novetats

Un model que acaba d'actualitzar-se per al seu mercat natal amb importants novetats. I és que, tal com podem veure en les imatges, per molt que a nivell exterior els canvis siguin mínims, és a nivell interior on la marca ha optat per modificar tot el tablier així com elements com el volant, tenint ara una imatge encara més moderna i futurista respecte a la versió actual.

 

El problema en aquest cas és que els cicles comercials dels cotxes a la Xina són molt més curts que els cicles a Europa, per la qual cosa, per molt que en teoria aquesta nova versió hauria d'estar disponible a Espanya i en la resta de mercats del vell continent a finals del pròxim 2025, no seria estrany que la marca s'adaptés als temps a Europa i allargués un any més la vida comercial de l'actual versió.

El que sembla evident és que, per molt que Tesla tingui molt terreny guanyat, sobretot a Europa, cada vegada són més els fabricants que estan posant en perill el regnat del fabricant americà amb propostes molt top que a més estan provocant que molts oblidin alguns dels seus prejudicis contra les marques xineses.