Només 2 valencians de cada cent que veuen la televisió trien À Punt, la televisió que dirigeix ​​Empar Marco. L'empresa de mesurament Kantar ha fet públic les primeres dades d'audiència i confirma un 2,4% d'audiència, uns setanta mil espectadors, d'una població objectiva de gairebé cinc milions de persones en el territori valencià.

La dada que s'ha conegut hui, situa a À Punt molt per darrere de la resta de televisions d'àmbit estatal ó autonòmiques com TV3 14,3%, TVG, 8,9% Canal Sur 8,8% Aragó, 7,9% ETB, 7,9 %, CMM, 6,1%, Extremadura Tv, 5,2%, Canal 7 Múrcia, 3,1% o IB3, 2,5%. Les dades corresponen al dia d'ahir 10 d'octubre. Cap dels programa d'À Punt es troba entre els més vistos de la jornada i els informatius no van superar el 4 per cent d'audiència.

Enquestes amb resultats diferents

 Per contrarestar aquesta dada la direcció de à Punt ha publicat en resultat d'una altra enquesta contractada a l'empresa GFK per import de 55.000 € perquè preguntés quina cadena sintonitzen i si coneixen À Punt. El resultat, segons la direcció del canal autonòmic, és que un 14,2% dels entrevistats va respondre haver vist À Punt en algun moment durant el mes de setembre.

Per la seva part, el diari Levante, també ha publicat una enquesta contractada a l'empresa Invest Grup i que redueix a la meitat les dades ofertes per la direcció d'À Punt. Segons aquest estudi només el 6,6% dels valencians afirma que veu À Punt tots els dies i el 57% afirma no veure-mai.

À Punt té un pressupost de 55 milions d'euros, la direcció de la cadena ha sol·licitat a les Corts Valencianes un pressupost de 70 milions per a l'any que ve, un 25% més. El president Puig el conseller d'Hisenda, Vicent Soler ha declarat que els recursos són limitats i hi ha altres prioritats "no tenim una maquineta per fer diners". Per ara només Compromís dóna suport l'augment pressupostari.