De res ha servit el servei de vigilància que té contractat l'advocat Gonzalo Boye a casa seva. Després d'una altra intrusió al seu despatx per part d'uns desconeguts, i sense saber encara quin objectiu buscaven per rebentar la reixa i entrar-hi, Boye denuncia públicament la mala gestió de Securitas Direct, l'empresa de seguretat contractada: "És la segona vegada que l'alarma de Securitas Direct no funciona en el nostre despatx. El gener, per 'problemes tècnics', no van tenir imatges, i en aquesta ocasió fa ja dotze hores que esperem alguna mena d'explicació per part de l'empresa de seguretat... No vull pensar malament".
Boye acaba amb uns punts suspensius que volen expressar moltes coses. De fet, amb ironia posa cometes a la justificació dels "problemes tècnics", ja que dubta que la causa sigui aquesta.
De moment, silenci de Securitas Direct, empresa de seguretat amb seu a Malmö (Suècia). Boye sí que ha trobat la reacció dels usuaris a través de Twitter que li han fet costat, com el periodista Rubén Sánchez que escriu: "L'únic que sempre funciona de Securitas Direct és el cobrament de la quota". Boye ha afirmat que "així és".
La professora d'Història Esther López també ha contestat: "Vaja, vaja. Securitas Direct sembla que només funciona amb els okupes, però quan et roben o t'espien, les proves s'autodestrueixen". I Boye, novament, ha sentenciat: "Així és, amiga".