El director mundial de Màrqueting de Coca-Cola Company -a més d'exvicepresident executiu-, Marcos de Quinto, considera que la campanya propagandística llançada per la Secretaria d'Estat de l'Espanya Global, dirigida per Irene Lozano, en la que es dibuixa a Espanya com una democràcia idíl·lica per contrarestar el discurs independentista és "equivocada i ridícula".
Ja ho vaig anticipar. L'estratègia de @EspanaGlobal és equivocada:
— Marcs de Cinquè (@MarcosdeQuinto) 2 de febrer de 2019
1. és defensiva
2. accepta el camp de batalla triat per l'independentisme (en comptes de canviar-los el pas)
3. utilitza eines que controlen millor els altres
4. contribueix a internacionalitzar el tema
Quin ridícul ! https://t.co/1rO03oaDI3
Marcos de Quinto, que va participar activament en la difusió de Marca Espanya quan l'empresari Carlos Espinosa de los Monteros, que va arribar a ser vicepresident d'Inditex, exercia d'Alt Comissariat, ha argumentat al seu compte de twitter que la campanya era un error per ser "defensiva"; "acceptar el camp de batalla triat per l'independentisme"; "utilitzar eines que controlen millor els altres"; i per "contribuir a internacionalitzar el conflicte".
De Quinto, que en cap cas no simpatitza amb l'independentisme i s'ha mostrat a favor de la manifestació de diumenge a Madrid en contra de Pedro Sánchez, considera en un altre tuit que "un Estat seriós no pot caure en l'error de rebaixar-se i entrar al joc d'uns independentistes colpistes i provocadors i fer una campanya exterior "defensant-se".