La fundadora de UPyD, Rosa Díez, pateix des d'ahir un problema de falta de cobertura amb la seva companyia telefònica. Veient que després de més de 24 hores el problema no s'ha resolt ha decidit publicar al seu compte de Twitter una queixa directa a l'operadora. "Sigue sin llamar nadie de Movistar. Cero en servicio al cliente", el lamentava la política.
Han transcurrido 25 horas desde la avería y sigue sin llamar nadie de @movistar_es Cero en servicio al cliente. https://t.co/Vg4IHb9oKt
— Rosa Díez (@rosadiezglez) 3 de novembre de 2018
L'escriptor Quim Monzó, veient la insistència de Díez, li ha recomentat una possible solució: contractar els serveis de Parlem Telecom, l'operadora de telefonia mòbil catalana. "No et decepcionaran", li ha assegurat Monzó.
Apreciada Rosa: te recomiendo contractes el servicio de @parlem_telecom. No te decepcionarán.
— Quim Monzó (@QuimMonzo) 3 de novembre de 2018
Rosa Díez ja havia publicat un primer tuit explicant que havia intentat contactar 7 vegades amb Movistar, sense obtenir-ne cap resposta. "Diuen que “trucarà un tècnic per programar la visita”. Han passat 22 hores y no truca ningú", detallava al missatge. "I, com si se'n fotéssin, he rebut 9 vegades aquest missatge: Comunica'ns aquest problema des de l'app de Movistar",