El periodista del diari ABC a Sevilla Antonio Burgos, ha recollit una allau de retrets a la xarxa durant tot el dia arran del comentari que ha fet sobre les pauraules que el cantant Miguel Bosé ha dedicat com a últim comiat a la seva neboda Bimba Bosé, que ha mort aquest dilluns a conseqüència d'un càncer.

Si Miguel Bosé ha desitjat emotivament un "Bon viatge" a Bimba mitjançant el seu compte de Twitter, Burgos no s'ha estat de demanar-se també al seu compte de la popular xarxa social: "Bon viatge, on?'"  Tot seguit ha criticat el "laïcisme de la moda del 'on sigui que es trobi'

 

El periodista de l'ABC ha estat acusat en diverses ocasions de xenòfob, masclista i catalanofòbic arran d'alguns articles publicats al rotatiu monàrquic.