Si sents la mítica canterella de "llet, cacau, avellana i sucre" immediatament et ve un nom al cap: Nocilla. La coneguda marca de crema de cacau s'ha convertit en el tema de polèmica a les xarxes socials durant les darreres hores. L'últim anunci de la marca dins de la campanya "digues-li-ho amb Nocilla", amb la qual pretenen destacar moments familiars i d'amistat entranyables, sembla que ha despertat totes les critiques. En el vídeo, publicat fa 2 setmanes hi apareixen una jove, un avi i un pot de Nocilla i un Satisfyer. En concret, a l'anunci es veu com l'avi es col·loca la joguina sexual al front per mesurar-se la temperatura, i llavors se sent una veu en off on la jove apunta "quan li diguis al teu avi que això no és un termòmetre, digues-li-ho amb Nocilla". Ho fa mentre a l'últim moment, mira a la càmera amb un mig somriure, des de la taula on la veiem asseguda al costat de l'avi i amb un pot de Nocilla sobre la taula.
Crítiques a les xarxes
L'anunci ha despertat les crítiques de molts usuaris a les xarxes socials i l'han convertit en viral. Molts d'ells acusen la companyia de sexualitzar el producte. Entre els més crítics han estat l'organització Abogados Cristianos, que a través d'un missatge a X, ha denunciat "Nocilla, un producte consumit majoritàriament per nens, llança un anunci amb un Satisfyer. Fins a on arribarà la sexualització dels nens? Ja n'hi ha prou!"
Moltes persones han criticat l'anunci i demanen explicacions a Nocilla. L'opinió majoritària és que està totalment fora de lloc. Algun usuari ha preguntat "Nocilla, què feu, on és la gràcia de veure a un senyor gran passant-se un Satisfayer per la cara mentre una nena que sembla tenir 16 anys es riu d'ell? Quins valors són aquests?"
N'hi ha altres que comparen aquesta campanya amb l'enfocament tradicional de la marca "Nocilla 2014: companyonia, esforç, esportivitat, amistat, valentia... Nocilla 2024: un iaio mirant-se la temperatura amb un Satisfyer de la seva neta. Una dècada de diferència. Hi ha un pla per corrompre i degenerar la societat i el que no vulgui veure'l que no el vegi".
Moltes més persones han criticat l'anunci, opinant que està completament fora de lloc. No obstant això, un altre sector de la població ha tractat d'explicar que, des de fa ja temps, el públic objectiu de Nocilla no és la població infantil, sinó els joves i, sobretot, la generació Z. Només fa falta fixar-se en les seves últimes campanyes per a adonar-se'n.
Altres han anat un pas més enllà i han assegurat que diran adeu al consum de Nocilla, per passar-se a la competència. A l'altra cara de la moneda se situen els que li treuen importància a l'anunci i apunten que la societat canvia i per tant ens hem d'adaptar.
Malgrat que aquest ha estat l'anunci de la darrera campanya de Nocilla que ha generat més polèmica, la resta van en la mateixa línia de "modernitat" i intentant-se adaptar a la realitat social actual. En un altre, la mateixa actriu apareix en una altra publicitat, aquesta vegada com a filla. Mentre apareix el seu pare, que mira el mòbil estranyat, ella diu: "Quan li diguis al teu pare que li has obert un perfil en Tinder, digues-li-ho amb Nocilla".