El Barça, o qualsevol equip de futbol, diuen que s'ha de portar al cor, però a partir d'ara, literalment, el Barça es podrà portar a la pell. “Barça per sempre” és una iniciativa pionera, no només en l'àmbit del futbol, ja que s'ha convertit en la primera col·lecció oficial de tatuatges d'una marca global. Per aquest projecte, el FC Barcelona ha treballat amb l'empresa catalana Oshun amb l'objectiu de reforçar la connexió emocional amb els seus seguidors llançant un producte que s'adapti als nous temps. La col·lecció consta de 1.899 unitats limitades, un nombre que ret homenatge a l'any de fundació del Club, i estarà disponible per als culers de qualsevol part del món a la botiga en línia del Barça. Cada tatuatge ve acompanyat d'un certificat oficial numerat “pell culer", i accés a avantatges i descomptes especials, així com una experiència relacionada amb el nou Spotify Camp Nou.
Més de 30 dissenys per escollir
Es pot escollir entre més de trenta dissenys pensats per a tots els gustos, des de peces en tinta negra fins a colorides representacions d'elements icònics com l'escut del Barça, l'Spotify Camp Nou, així com altres símbols i eslògans emblemàtics. Aquests tatuatges són dirigits tant a aficionats amb experiència tatuant-se com a aquells que s'inicien en aquest art. L'execució dels dissenys en pell, inclosa en el preu de compra, es realitzarà gràcies a Oshun en reconeguts estudis autoritzats a les principals ciutats d'Espanya, com Black Ship Tattoo, Soho Tattoo o Ganga Tattoo, assegurant així un treball de qualitat i d'acord amb els estàndards d'Oshun i el mateix Club.
Els primers culés en fer-se amb un tatuatge oficial tindran una oportunitat única que segurament no es pugui tornar a experimentar: es podran tatuar a la icònica botiga del Barça del costat de la font de Canaletes, a Barcelona. Durant el mes de gener, se celebrarà un esdeveniment especial per celebrar el llançament d'aquest producte tan singular. Oshun és l'empresa que col·labora per fer possible aquest producte i ser l'entitat responsable de garantir l'excel·lència en l'execució dels dissenys del Barça a la pell. La companyia va ser la primera marca digital nativa al sector del Body Art i compta amb una xarxa de més de 1.500 artistes del tatuatge autoritzats i verificats per tot Europa. Amb “Barça per sempre”, el FC Barcelona no només celebra el seu recorregut històric, sinó que també reforça la passió i l'orgull de ser culé, convidant els seus seguidors de tot el món a portar aquest sentiment a la pell de forma permanent.