Una avaria a la xarxa d'internet de Movistar ha afectat aquest divendres la facturació d'una seixantena de vols de la companyia aèria Vueling a l'aeroport del Prat de Llobregat.
Segons ha avançat TV3, l'avaria ha provocat que 250 passatgers perdessin el vol i llargues cues i endarreriments. L'avaria ha durat unes 2 hores, entre les 6 i les 8 del matí. Després s'ha normalitzat el servei i les cues s'han reduït.
Atención si viajáis HOY con #vueling des de #barcelona! Se les ha caído él sistema. Están haciendo los check in, manualmente. Y no se puede facturar equipaje.Mucha gente perdiendo vuelos... Posible solución: hacer checkin online, y pasar la maleta por él control de seguridad. pic.twitter.com/R9a2QjbaAm
— Carla Ms (@Carliy_Ms) 29 de juny de 2018
@vueling . We actually missed our flight with zero communication from your customer care while checkin or at the gate . Lot of stranded passengers and still stuck at Barcelona. Very frustrated
— Guruprasad prabakar (@guru_prabakar) 29 de juny de 2018
Yo también tuve 50 minutos de retraso por culpa de Vueling en Barcelona hoy gracias #Vueling
— Isaac (@IgnorantWitness) 29 de juny de 2018
Lo de @vueling es de traca. Hora y media de retraso en un Ibiza-Bcn que sale a las 9 de la mañana
— Coyu (@coyumusic) 29 de juny de 2018
Ara aquesta companyia està buscant vols alternatius pels clients que han perdut el seu avió, segons ha informat el mateix mitjà.