Caldea, el centre de lleure termal d'Andorra, tanca l'any del seu trentè aniversari amb previsió d'uns ingressos propers als 22 milions d'euros. Més de 400.000 usuaris han visitat les seves instal·lacions al llarg d'aquest 2024, any en què Caldea ha iniciat el seu projecte de transformació amb la renovació de la Gran Llacuna. L'estrena de la instal·lació, que va tenir lloc el 27 de juliol, ha aconseguit estimular la demanda i enriquir l'experiència del client, segons va informar la companyia aquest dijous.
El centre de lleure termal va assenyalar que afronta "amb optimisme" un 2025 en el qual prendrà protagonisme la llacuna exterior, "que serà transformada en un autèntic llac per deixar entrar la naturalesa de l'entorn mitjançant la creació d'un ecosistema per oferir una experiència immersiva". També es duran a terme feines de renovació de la coberta de vidre de la torre.
Caldea ha presentat també les novetats per a aquesta campanya d'hivern, entre les quals destaca l'espectacle d'acrobàcies i dansa urbana amb sessions diürnes i nocturnes programades durant el Pont de la Constitució i Nadal. Al ritme de la música, dos acròbates i un grup de ballarins crearan figures al voltant dels llums i jocs d'aigua a la Gran Llacuna.
En paral·lel, continuarà oferint les 'Champagne Sessions tots els divendres a partir de les 19.30 hores als clients que hagin adquirit la modalitat d'entrada Prèmium, que permet l'accés a totes les instal·lacions del centre. L'animació consisteix en unes sessions de música en directe a càrrec d'un saxofonista o cantant, mentre el visitant degusta una copa de xampany o còctel a l'aigua. També s'amplia la programació del taller de bols tibetans i 'mindfulness', i s'incorporen nous rituals i tractaments.
A partir de l'1 de desembre, s'estrena el tractament Glow Basic o Intensiu, un nou tractament de bellesa facial, amb una durada de 45 o 75 minuts. També s'estrena una experiència corporal dissenyada per aconseguir una relaxació profunda, amb un ritual que inclou un massatge corporal de 60' amb oli de coco, un massatge podal de 15' i un massatge cranial de 15'.
Per compartir la seva oferta, Caldea també engega les 'giftcards' i regals experienciales. La directora de Màrqueting i Vendes de Caldea, Patricia García, considera que el repte de Caldea és "continuar consolidant-nos com a complement perfecte d'una estada a Andorra, sigui per esquiar, per a shopping o per fer turisme al país". "La introducció de novetats per a la temporada, les propostes ja consolidades i la Gran Llacuna reformada són atractius que ens permeten afrontar amb garanties aquesta temporada d'hivern", afegeix García.
En paral·lel, Caldea ha posat en marxa una campanya solidària en col·laboració amb Unicef Andorra, proposant als usuaris del centre de lleure termal d'enviar una postal de Nadal als seus éssers estimats. Per a això, s'habilitarà una bústia a la botiga de Caldea perquè els clients puguin enviar la seva felicitació de Nadal. Caldea aportarà una donació de 0,50 euros a l'Unicef Andorra per cada postal de paper enviada que, en el marc del Programa Aigua, es destinarà a la creació d'un ecopoble a Madagascar.