Una llar de foc espurnejant, copes de vi a la mà i un grup d'amics reunits entorn d'una barbacoa cap al tard. Així arrenca Maison Deleito, l'experiència immersiva que, del 5 al 9 de març, transforma una mansió de luxe a La Cerdanya en un punt de trobada on gastronomia, cultura i entreteniment es fusionen per crear una experiència única.
Durant cinc dies, la marca reuneix un grup selecte de creadors, artistes i celebritats –entre ells Àlex Domenech, Mafalda Cardenal, Arnau Marin, Dorothy Collado, Malmo040, Hey Kid, Guillermo Lasheras, Andrea Dalmau i Seve Miralles- per viure en primera persona l'univers Deleito. "La Maison Deleito és un espai màgic que ens permet continuar construint l'imaginari Deleito en la seva màxima exponència: innovació en producte, activitats de lleure i diversió, amics i família vivint una experiència", expliquen des de la marca.
Maison Deleito és una aposta per la immersió total en l'univers de la marca, on els seus valors es materialitzen en cada detall. La mansió, una propietat de 1000 m² amb 6000 m² de terreny, consta de 10 habitacions dobles, gimnàs, sauna, piscina amb zona de porxo i sala de jocs, i és el lloc perfecte per a aquesta experiència.

Des del primer moment, els convidats sentiran que estan entrant en un món exclusiu: un cartell espectacular els donarà la benvinguda a l'entrada, mentre que a l'interior, cada espai estarà acuradament decorat per reflectir l'essència de Deleito. A més, cada hoste rebrà el seu propi barnús brodat amb el seu nom, tovalloles amb el logo de la marca i un welcome pack especialment dissenyat per a l'ocasió, que inclourà una selecció de vins de Born Rosé.
Deleito eleva l'experiència gastronòmica
"Ens agrada sortir de la zona de confort. Deleito no seria Deleito sense aplicar creativitat en tots els departaments de la companyia i això inclou màrqueting, per descomptat. En aquest cas, pensem a construir una experiència que representés la nostra marca a través d'activitats, jocs i gastronomia amb amics que han donat suport a la marca des de l'inici." Afirma Rai Recoder, Cofundador i Director General de la firma.
Des del primer dia, els convidats descobreixen la proposta culinària de la marca amb un sopar de benvinguda a càrrec del foodtruck de Deleito, servint les seves icòniques burgers. La jornada següent, la cuina es converteix en l'epicentre de l'acció amb una masterclass de rebosteria en col·laboració amb Nocilla, on els convidats recreen les postres estrella de la marca al costat d'Alberto Gras, finalista de MasterChef.
Però la veritable màgia arriba amb els showcookings de xefs de renom. Rafuel, conegut per la seva reinterpretació de la Carbonara Trufada de Deleito, sorprendrà amb un arròs de muntanya elaborat amb carn de burger de galtera, en una picada d'ullet a l'univers gastronòmic de la marca. I com a colofó d'or i, l'esperada presentació de la nova burger de Deleito per a La Champions Burger 2025, en mans d'Alberto Gras i Arnau Marín.
Les nits a la Mansió Deleito
Les nits a Maison Deleito ofereixen plans per a tots els gustos: des d'un xou de bartender amb Outer Gin, on els convidats gaudiran de còctels únics, fins i tot una sessió de cinema amb manta i crispetes davant la llar de foc.
El moment més esperat arriba el 8 de març, quan la mansió obre les portes a 150 convidats per a un esdeveniment privat en col·laboració amb Milkshake, la festa d'Apol·lo que ha revolucionat la nit barcelonina. Serà un tancament a l'altura de l'experiència: música, llums i una atmosfera que encapsula l'esperit de la marca.
Un esdeveniment que redefineix el màrqueting experiencial
Maison Deleito no és només un esdeveniment, és un statement. És la prova que les marques que creen experiències autèntiques són les que deixen empremta. Aquí, els convidats no només degusten un producte: l'integren en el seu estil de vida, ho fan seu.

Per a Deleito, la gastronomia és només el punt de partida. El seu univers s'expandeix a la música, l'art i la cultura, consolidant una identitat que va més enllà del comercial. "No venem menjar, creem moments. Volem que la nostra comunitat senti que forma part d'alguna cosa gran", afirma Rai Recoder, Director General del projecte.
Sobre Deleito
Deleito va iniciar la seva trajectòria el 2021 amb un pop-up a La Santa Market, el mercat d'estiu més freqüentat d'Espanya. El 2022, l'empresa va aconseguir tancar una ronda de finançament de 360.000 €, cosa que va permetre l'obertura del seu primer restaurant a Barcelona. Només un any després, la companyia va tancar l'exercici de 2023 amb tres locals fixos i una facturació que va superar els 2,1 milions d'euros. L'últim any, l'empresa ha experimentat un creixement exponencial gràcies a l'obertura de quatre nous locals (situats a Sant Cugat i Barcelona) i ha aconseguit una ronda de finançament de 3 milions d'euros. Un dels principals canals de difusió de Deleito és el seu IG que ja compta amb més de 32,6 K seguidors.