#EsteVirusLoParamosUnidos, la campanya que ha volgut impulsar el govern espanyol en plena crisi del coronavirus per "tots units" frenar l'expansió del Covid-19 ha tingut un cost de 4.500.000 euros, segons ha pogut saber el El Confidencial Digital.
La campanya, que busca reforçar el compromís social amb vídeos i missatges, s'han difós per la premsa i les xarxes socials.
La crisis del #COVID19 puede perjudicar nuestro bienestar emocional. Existen estrategias que te ayudan a centrar tu energía:
— Salud Pública (@SaludPublicaEs) March 26, 2020
🔹Identifica y comparte tus emociones
🔹Elabora un plan del día
🔹Mantén contacto social
🔹Cuida de ti cuidando de otros#EsteVirusLoParamosUnidos pic.twitter.com/RSBr503RUx
Amb la finalitat d'agilitar la posada en marxa de la campanya per part de Sanitat, el digital exposa que el criteri aplicat per a la selecció de l'agència de mitjans ha estat el d'escollir a la millor valorada en la primera licitació de l'Acord Marc 50/2017 per a la prestació de serveis de compra d'espais en mitjans de comunicació i altres suports publicitaris, és a dir a l'agència Wavemaker Publicitat Spain SL, aplicant els preus i descomptes sobre tarifa oferts en aquesta.
D'aquesta manera, fonts de Sanitat expliquen han explicat a El Confidencial Digital que la difusió de la campanya en els mitjans ha tingut un cost de 4.500.000 d'euros i que s'hauria difós per televisió, premsa, ràdio i Internet.
Cal recordar que la premsa escrita va sortir amb el lema escrit a les portades el passat diumenge 15 de març.