La presidenta en funcions de la Coporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA), Núria Llorach, ha anunciat aquest divendres que no s'emetrà cap publicitat de joc i apostes en línia, tota ella vinculada a esports, als mitjans de la Corporació. La mesura s'aplicaria a partir del 30 de juny perquè als espais d'esports hi ha publicitat venuda que no es pot retirar, ha afegit.

Llorach ha fet aquest anunci un dia després que el  Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC) instés a la CCMA a deixar d'emetre publicitat de joc i apostes en línia en horari protegit. Així mateix, Llorach ha demanat un canvi legislatiu en aquesta qüestió. "La CCMA com a servei públic entomem aquesta petició del CAC", ha assegurat.

La responsable de la CCMA  ha explicat que ha traslladat a la direcció de màrqueting i vendes de la CCMA que s'ha d'evitar l'emissió d'aquesta publicitat a tots els mitjans de la Corporació, tant a mitjans digitals com a la ràdio i la televisió.