La companyia de creuers Costa Cruceros s'ha negat a respondre una queixa d'un client a Twitter per haver-se'ls dirigit en català. Concretament el client es queixava perquè la companyia ha vetat el català als seus creuers no deixant als seus empleats fer-lo servir davant dels clients.
La companyia s'escuda assegurant que no fan servir el català ja que no és un idioma oficial europeu, però el que no sap Costa és que l'excusa és completament errònia, ja que el català segueix sent idioma oficial a un país europeu, Andorra.
Costa ha contestat aquest usuari exigint-li que escrigui en "castellà o anglès" sense respondre ni contestar la queixa del seu client. A més li diuen que per missatge privat estan a la seva completa disposició.
Un altre usuari ha respost el tuit de la companyia creuerista assegurant-los que "no saben fer servir el traductor" i li fa certa por com Costa Cruceros gestiona les vacances del seus clients.
Costa no en tenia prou i ha tornat a contestar aquest nou missatge etzibant-li un clar "en aquesta pàgina l'idioma oficial és l'espanyol castellà, respecti-ho", i ha tornat a convidar a l'usuari a parlar amb la companyia per missatge privat.
Finalment, Costa ha esborrat aquestes dues piulades , deixant clar que no havien actuat de la millor manera amb aquests dos usuaris catalans a Twitter.