La botiga de Philipp Plein del passeig de Gràcia ha posat al seu aparador una casa de nines rosa, simulant un prostíbul amb diferents pisos, amb Barbies despullades cordant-se les sabates, bevent cava, prenent el sol, tocant el piano o en un sofà amb manilles, sota el títol Plein Dollhouse.I don't share my toys (La casa de nines de Plein. Jo no comparteixo les meves joguines).
Des de l'institut de les Dones han denunciat la campanya publicitària, i n'han demanat la seva retirada. Consideren que "fomenten estereotips sexistes" i atempten "contra la dignitat de les dones".
Diverses usuàries han denunciat l'aparador, que llueix en ple passeig de Gràcia des de principis d'abril, a les xarxes.
La campanya de Philipp Plein també s'ha traslladat a les xarxes, on promociona la roba de la marca amb rèpliques en miniatura. Les peces les acompanyen amb una nina de plàstic, que pot emprovar-se els diversos articles.
El tema és reincident per a la marca de roba, perquè la tardor passada ja va llançar una campanya a Itàlia, pel Black Friday, que protagonitzava una dona assassinada amb el lema "Matar els preus".