Un usuari de Renfe, Xavier Lluís, ha denunciat aquesta tarda que la taquillera que hi havia a l'estació de Renfe de Benicarló (Baix Maestrat) no el volia atendre perquè parlava en català. L'home volia comprar un bitllet a l'estació quan la dona s'ha negat a vendre-li i l’ha amenaçat que trucaria a la policia si feia fotos.
Lluís ho ha explicat a través d'una sèrie de missatges al seu compte de Twitter. En aquestes queixes, ha etiquetat els comptes d'atenció al client de Renfe i Adif, tot i que no ha rebut cap resposta per part d'aquests.
Quinze minuts més tard ha fet una última piulada on avisava les empreses de gestió ferroviària que viatjaria amb un bitllet sense validar degut a la impossibilitat de poder adquirir-ne un en condicions.
Ei @Renfe @Adif_es estic estació #Benicarló i taquillera no em vol atendre perquè parlo català. M'ajudeu? pic.twitter.com/NKWnxmXtXM
— Xavier Lluís (@Xavier_Lluis) 4 d’agost de 2016
@Renfe @Adif_es la Sra. Rodríguez, factora, diu q no em vol formalitzar el bitllet i si faig fotos trucarà a la polícia. PODEU AJUDAR-ME?
— Xavier Lluís (@Xavier_Lluis) 4 d’agost de 2016
Hola @Renfe @Inforenfe @Adif_es, continuo a l'estació de #Benicarló sense ajuda, viatjaré amb un bitllet sense formalitzar, que ho sapigueu.
— Xavier Lluís (@Xavier_Lluis) 4 d’agost de 2016
Em feu molta gràcia @Renfe i @Adif_es responent a altres usuaris i sudant de mi. No sé perquè no m'heu ajudat i no em responeu.
— Xavier Lluís (@Xavier_Lluis) 4 d’agost de 2016