La joguinaire espanyola Famosa s'ha mostrat "optimista" de cara a la campanya de Nadal, respecte a la que ha garantit que no faltaran ni Nancys, ni Nenucos ni PinyPon a les botigues després de la crisi de la cadena de subministrament mundial que està afectant a molts sectors.
"Som optimistes davant de la campanya nadalenca perquè portem treballant molts mesos amb temps per garantir que el novembre i el desembre, que és el 65% de les vendes, no hi hagi cap problema amb els productes", ha assegurat la directora de Màrqueting de Famosa, Irene Sotillo.
En concret, la companyia que compta amb les marques Nancy, Nenuco, The Bellies, Pinypon, Pinypon Action, Barriguitas, Mymy City, Feber i Famosa Softies, ha redoblat esforços i avançat les compres dels seus clients, per la qual cosa confia en tenir suficients productes per cobrir la demanda nadalenca, encara que fa una crida a no deixar els regals per a l'últim moment a causa de la tensió de la cadena de subministrament.
"Totes les novetats són presents en totes les grans superfícies i a les botigues especialitzades en joguines. Portem treballant molt temps en la disponibilitat dels productes, sabem que hi està havent i que hi ha retards, però hem treballat per avançar demanats, pel que el novembre i el desembre no hi haurà cap problema de producte. L'únic no deixar els regals per a l'últim moment", ha recomanat Bosquines en declaracions a Europa Press.
D'aquesta forma, la joguinaire està "molt contenta" per com s'estan desenvolupant les primeres setmanes de la campanya de Nadal. "La nostra previsió és créixer davant l'any passat que va ser difícil, mantenir la nostra quota de mercat i continuar liderant el mercat de nines com ho portem fent cinc anys", ha assegurat.
Novetats per a la campanya de Nadal
Famosa, que és present a més de 50 països, ha presentat aquest dimarts les principals novetats per a aquest Nadal, entre les quals destaquen la 'Nancy, un dia amb el meu patinet', 'Nenuco, què mengem avui?', 'Barriguitas escola', 'PinyPon casa de l'arbre' o la nova línia de PinyPon, llançada aquest any de 'My rst PinyPon' per als més petits, entre d'altres.
Sense oblidar, les Bellies, una de les marques més recents de Famosa, llançada el 2018 amb un èxit total i que va esgotar estoc, que continua creixent aquesta campanya amb 'Bellies Rosie-Rainbow' o el 'Mini Bellies apartament', mentre que Feber porta el 'Feber Hybrid Car', el primer cotxe de bateria que inclou bateria i pedals.
"Hem presentat una breu reproducció de les novetats, però tenim moltíssims més productes que ja estan volant de les prestatgeries", ha assegurat la directora de Màrqueting de Famosa, després de l'avançament de moltes famílies a realitzar les seves compres de joguines per a aquest any.