3Cat segueix amb l'aposta pels continguts d'entreteniment. Ara ha adquirit els drets de dues competicions que se celebraran aquest estiu: la Copa Amèrica de futbol, que es jugarà als Estats Units, començarà el 20 de juny i acabarà el 14 de juliol. La corporació catalana emetrà en directe els 32 partits de la competició. Posteriorment, a partir del 30 de juliol els aficionats culers podran seguir tota la gira americana del FC Barcelona començant per l'enfrontament  amb el Manchester City a Orlando, el clàssic amb el Reial Madrid el 3 d'agost a New Jersey i el partit contra el AC Milan el 6 d'agost a Baltimore.

Copa Amèrica de futbol i gira del Barça

La Copa Amèrica de futbol és el torneig internacional de futbol més antic del món amb més de 100 anys d'història i aquest 2024 se celebra per segona vegada als Estats Units. En l'edició d'enguany, participen 10 seleccions de la Conmebol (Confederació Sud-americana de Futbol) i els sis millors equips de la Concacaf (Confederació del Nord, Centreamèrica i el Carib de Futbol Associació). A més, Leo Messi defensarà amb Argentina el títol aconseguit en la darrera edició que es va celebrar al Brasil. La selecció brasilera torna a ser candidata al títol, que comptarà amb la presència dels jugadors del Madrid, Vinícius Júnior i Rodrygo, a més del blaugrana Raphinha o els jugadors del Girona Yan Couto i Savinho.  

Les retransmissions en directe dels 32 partits estaran a càrrec de Jordi Sunyer, Àlex Castells i Agustí Alavés. Els partits es podran veure en directe a TV3, a Esport3 i per la plataforma 3Cat. A més els 3 mateixos periodistes, seran els responsables de les retransmissions dels 3 partits que el FC Barcelona disputarà a la gira americana. El primer partit del Barça amb Hansi Flick com a entrenador serà contra el Manchester City de Pep Guardiola, el segon contra l'etern rival, el Reial Madrid. Regalant als espectadors el primer clàssic de la temporada. 

Més de 100 milions de reproduccions a 3Cat 

La plataforma 3Cat ha superat els 100 milions de reproduccions en els seus primers sis mesos de vida amb més de 330.000 hores de produccions. Entre el més consumit, destaquen apostes d'entreteniment com La travessa, que acumula més d'1 milió i mig de reproduccions des de la seva estrena i era el contingut més vist a la carta fins a l’arribada de Tor, que aquest abril va col·locar el seu primer capítol com la millor estrena dels primers sis mesos, amb gairebé 500.000 reproduccions en la seva primera setmana. Dins de la varietat de continguts, també despunten els dirigits al públic infantil i jove-adult com la nova temporada d'Eufòria o Jo mai mai i els grans èxits dirigits al públic familiar com Això no és Suècia, o Joc de cartes.

En la darrera setmana, els continguts d'esports han registrat la setmana amb més audiència en directe de tota la temporada, amb gairebé 179.000 dispositius únics. En concret, el canal Esport3 ha registrat un creixement del 52% respecte a la setmana anterior i torna a batre el rècord per segona setmana consecutiva. L'esport més vist de la setmana ha estat el futbol, amb gairebé 70.500 dispositius únics i lidera el rànquing de continguts en directe. Les retransmissions esportives més destacades han estat la final de la Champions d'Handbol entre l'Aalborg i el Barça, amb 38.000 espectadors d'audiència mitjana a Esport3, 112.000 del postpartit i més de 82.500 reproduccions a la plataforma i la final de la LEB Or on el Força Lleida ha aconseguit tornar a l'ACB després de 19 anys i ha fet més de 63.000 reproduccions a la plataforma 3Cat, un total de 55.000 espectadors de mitjana a Esport3 i 107.000 de mitjana del postpartit. 

 

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!