Nestea, la marca líder en el segment de refrescos de te, presenta “Hi ha Nestea”, la seva nova campanya de comunicació a nivell nacional amb la qual busca reforçar la connexió emocional amb els seus seguidors i celebrar els moments quotidians en els quals està present. Una campanya amb esperit jove, i un to fresc i desenfadat, amb la qual reafirma el seu compromís de continuar acompanyant els seus seguidors en el seu dia a dia.

La campanya –que ha estat desenvolupada per l’agència creativa Smäll i dirigida per la jove realitzadora Laura Sisteró per a la productora Agosto– s’inspira en la vida d’unes companyes de pis i recorre a l’humor per il·lustrar la desesperació dels amants de la beguda quan els arriba el rumor que "no hi ha Nestea". Tot canvia quan comproven que sí, que "hi ha Nestea", desencadenant una sonada celebració que fins i tot arriba a oïdes del famós streamer AuronPlay, qui també participa en la peça.

Imatge promocional de la campanya "Hi ha Nestea". Foto: Damm
Imatge promocional de la campanya "Hi ha Nestea". Foto: Damm

A partir d’avui, la peça principal de 60 segons –amb versions adaptades de 40, 20 i 15 segons– es difondrà a nivell nacional a través de televisió i plataformes de televisió connectada (CTV), a més de mitjans digitals i dels perfils a xarxes socials de Nestea a Espanya. La campanya es reforça també amb accions en exteriors (OOH) i en punts de venda, buscant connectar amb els seus fidels seguidors, que –com a la peça– no poden imaginar el seu dia a dia sense la seva beguda preferida.

Sobre Nestea

Nestea va arribar a Espanya al 1993. Des de llavors, no ha fet més que guanyar seguidors, fins a convertir-se en la marca de te preferida del mercat espanyol. Actualment, Nestea està disponible en bars, restaurants i supermercats a tot el territori en les varietats de Nestea Llimona, Nestea Llimona sense Sucre, Nestea Te Verd Maracujà, Nestea Mango-Pinya i Nestea Préssec, en els formats de llauna de 33 cl, ampolla PET de 0,5 i 1,5 L, i ampolla de vidre de 33 cl.

L’1 de gener de 2025, Damm va assumir la fabricació, comercialització i distribució de Nestea per als mercats d’Espanya, Andorra i Gibraltar, passant a elaborar tota la gamma de sabors i formats de Nestea per als canals d’Alimentació i Hostaleria sota els mateixos estàndards de qualitat i amb un perfil organolèptic idèntic.