Un any més torna el congrés SEonthebeach, l'esdeveniment de màrqueting online que reuneix al voltant de 500 professionals del món del posicionament orgànic a nivell nacional i internacional durant dos dies a La Manga del Mar Menor. Aquest any, l'empresa IKAUE, una de les agències SEO de referència que ja fa anys que participa activament al congrés, agafa les regnes de l'esdeveniment.

SEonthebeach acumula ja més de deu edicions i ha decidit rebatejar aquest propera edició com a l'"edició calamar", que se celebrarà el 14 i 15 de juny i comptarà, com és habitual, amb ponents nacionals i internacionals d'alt nivell. 

Ponents internacionals i nacionals

Aquest any, l'organització de l'esdeveniment ha decidit comptar amb ponents com MJ Cachon, Sico de Andrés, César Aparicio, Lino Uruñuela, Natzir Turrado, Clara Soteras, Laura López, Marta Romera, Aina Lluna, Jose Roig o Javier Martínez. A més s'esperen també altres experts i ponents internacionals com Daniel Waisberg, Judith Lewis, Krista Seiden, Lazarina Stoy, Petra Kis o Roxana Stingu, i alguna sorpresa més que IKAUE encara no ha revelat. De fet, és l'únic esdeveniment que compta any rere any amb la participació activa amb ponències i xerrades d'experts de Google.

Amb centenars d'assistents cada any, l'experiència de SEonthebeach (pots aconseguir aquí l'entrada) no acaba en les xerrades i les ponències, sinó també en conèixer professionals de diferents punts del planeta que treballen i entenen el SEO des de diferents perspectives. El networking està assegurat. De fet, segons Iñaki Huerta, CEO d'IKAUE, "moltes de les meves amistats al món SEO les hi dec al SEonthebeach".

sob2
MJ Cachon, una de les ponents que cada any torna al SEonthebeach

Aquest any a més del tradicional concurs de preguntes SEO i el de samarretes, també se sumeixin dos nous formats: el podcast del Ministeri SEO i una taula rodona de la comunitat Mujeres en SEO.

La cita amb el màrqueting online compta amb el patrocini de Raiola Networks, LinkAffinity, IKAUE, Ahrefs, Metricool i Keytrends i amb El Nacional i IEBS Digital School com a media partners. L'esdeveniment estarà acompanyat de menjar i beguda durant els dos dies i acabant, per descomptat, amb una festa i diverses sorpreses.