Instagram, plataforma propietat de Meta, és una de les aplicacions més utilitzades avui dia. Si detectes problemes per visualitzar el contingut compartit a la xarxa social o per penjar noves fotografies, pot ser que es tracti d'un error en el servei. Com saber si Instagram no funciona a nivell mundial o si, per contra, es tracta d'una incidència en el teu telèfon mòbil? 

📱 Instagram et permet ja modificar els missatges directes que enviïs
 

Instagram no funciona: com saber si ha caigut?

Downdetector és un servei en línia que proporciona informació a temps real sobre les caigudes de serveis digitals i tecnològics, com és el cas d'Instagram. Per tant, si la xarxa social no funciona, pots consultar els informes d'usuaris sobre problemes recopilats i comprovar si es tracta d'una incidència comuna. La pàgina web mostra en gràfics la quantitat d'incidents reportats en un període de temps determinat, ajudant així els usuaris a determinar si un problema és generalitzat o, en cas contrari, es tracta d'un cas aïllat. Així mateix, també permet saber en quines zones geogràfiques Instagram no funciona

Is the Service Down? és una altra opció per saber si Instagram ha caigut a escala global. També és un lloc web que proporciona informació sobre l'estat de funcionament de diversos serveis en línia i xarxes socials, amb intenció de documentar totes aquelles incidències registrades perquè els usuaris puguin consultar en quin estat de funcionament es troben.

Inici de sessió a Instagram / Unsplash
Inici de sessió a Instagram / Unsplash

Instagram, una de les xarxes socials més influents

Instagram, la popular xarxa social dedicada a la fotografia i vídeo, s'ha convertit en una de les plataformes més influents del món digital. En total, compta amb més de 2.000 milions d'usuaris actius mensuals a escala global, que la situen com la quarta xarxa social més utilitzada al món. A banda, Instagram s'ha consolidat com un espai de promoció i de màrqueting per a marques de tota mena i creadors de continguts: el futbolista Cristiano Ronaldo és qui acumula més seguidors, amb 629 milions. Fundada l'octubre de 2010, primer va ser un producte llançat a l'Apple Store i, dos anys més tard, es va posar en funcionament per Android. 

Meta (abans Facebook) va decidir comprar Instagram el 2012 per aproximadament 1.000 milions de dòlars i, des de llavors ha registrat una gran crescuda a nivell d'usuaris, a la vegada que ha incorporat eines funcionals per als usuaris. És el cas de les històries, els reels i Instagram Shopping.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!